Гнів Кріса Міка

Одним з героїв недавнього Copec Rally Chile можна було вважати також Кріса Міка – незважаючи на прикру аварію в суботу вранці (переворот мало не на перших метрах спецділянки, втрата більше шести хвилин, пошкодження автомобіля), ольстерець все ж зумів піднятися з чотирнадцятого на восьме місце, що дозволило йому в Чилі записати на свій рахунок п’ять очок. Але він недовго радів цьому успіху – вже через кілька годин після фінішу судді додали до підсумкового результату Міка хвилину штрафу, що миттєво відкинуло його на десяту позицію в загальному заліку ралі. Офіційна причина штрафу – екіпаж після своєї аварії прибрав рештки лобового скла, але зробив це як раз в зоні контрольного пункту, безпосередньо перед стартом наступного СД (тобто, фактично, порушив режим закритого парку). Цей інцидент в черговий раз підняв питання безпеки на ралійних змаганнях – точніше, триває вічний конфлікт дотримання букви і духу правил… Мік з цього приводу сильно обурювався і навіть висловився в тому дусі, що це рішення взагалі суперечить вимогам безпеки FIA.

Кріс Мік (Toyota Gazoo Racing, коментарі для Autosport): «Так, ми змушені були прибрати лобове скло, зробили це в зоні контрольного пункту – і нам добре відомо, що це заборонено правилами. Але чи намагалися ми отримати якусь перевагу? Ні. Хотіли ми їхати без лобового скла? Ні. Ми чекали старту, і якраз саме в цей момент пошкоджене скло почало обсипатися прямо в салон машини. Ми могли або прибрати лобове скло, або оформляти сход. Якби залишили все як є, можна було втратити зір – ні у кого з нас в машині не було захисних окулярів. Єдине рішення – негайно видалити лобове скло. Що робити в цій ситуації – дотримуватися букви закону чи все ж враховувати обставини? Всі ці нескінчені розмови FIA про безпеку дорожнього руху – просто нісенітниця. Згадайте, що було в Аргентині, коли Лаппі розбився біля цілого натовпу глядачів… Я хотів, щоб мій автомобіль не становив небезпеки ні для кого – зробив це, але отримав за це штраф. Що вони всі взагалі хотіли від мене в подібній ситуації? Щоб продовжував їхати з розбитим склом і ризикував втратити зір?»

© Фото krismeeke.com, Marcin Rybak PHOTOGRAPHER

17-05-2019 10411
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца