FIA представила нову структуру світового ралі

На недавньому засіданні Всесвітньої ради з автоспорту FIA, як повідомляє видання motorsport.com, було затверджено нові принципи поділу на класи в світовому ралі. Ів Маттон, який прагне зробити структуру ралі більш зрозумілою, запропонував вже з наступного сезону перетворити залік WRC 2 Pro на залік WRC 2, а залік WRC 2, в свою чергу – на залік WRC3.

У заліку WRC 2, як і раніше, виступатимуть автомобілі категорії R5, що виставляються виробниками і приватними командами, які заздалегідь підтвердять свою участь у всіх раундах чемпіонату, запланованих для цього заліку. Поки планується, що учасники WRC 2 матимуть стартувати в семи з восьми європейських етапів і в одному або двох етапах поза межами Європи. Причому, як і було кілька років тому, FIA сама буде вирішувати, на яких «неєвропейських» гонках матимуть стартувати учасники цього заліку. Зроблено це для того, щоб підвищити конкуренцію, оскільки в останні роки екіпажі навмисно вибирають для старту етапи з найменшою кількістю суперників. Ну а у WRC 3 стартуватимуть невеликі приватні команди.

У повідомленні FIA йдеться: «Ці нововведення покликані спростити ралійну структуру, стимулювати участь професійних команд і позначити чіткий шлях для напівпрофесіоналів і аматорів».

Ів Маттон: «Зміни, які ми внесли у WRC 2 цього року, це тільки початок процесу – у нас є план тривалої еволюції, яка повинна продовжувати і продовжувати поліпшення».

Отже, яким функціонери бачать майбутню структуру ралі…

Rally 5
Сюди потрапляють сучасні автомобілі категорії R1, такі як 150-сильні Ford Fiesta R1 від M-Sport, з однолітровими турбомоторами або атмосферником 1,4. Ці машини оснащено секвентальною коробкою передач і гоночної підвіскою, але при цьому вони мають стандартні двигуни і гальма. Вартість автомобіля R1 становить приблизно 40 000 євро.

Rally 4
Сьогодні ці автомобілі відомі, як R2, і використовуються для боротьби в заліку Junior WRC. Атмосферні двигуни можуть мати об’єм до 1600 кубічних сантиметрів, але Fiesta R2 від M-Sport має турбомотор об’ємом один літр і потужністю 200 к.с. Підвіска і гальма, на відміну від таких на машинах R1, вже спортивні. Ціна – в межах 75 000 євро.

Rally 3
А ось тут – найцікавіше, оскільки автомобіля, який повинен виступати в цьому класі, поки ще немає. FIA планує, що в Rally 3 виступатимуть не надто дорогі повнопривідні автомобілі, побудовані на базі R2. Дуже важливу роль тут відіграватиме ціна, яка, за словами функціонерів FIA, не має перевищувати 100 000 євро, щоб дати пілотам можливість більш-менш бюджетно пересісти з передньопривідною техніки на повнопривідну.

Rally 2
У Rally 2 виступатимуть автомобілі категорії R5 як нинішнього, так і майбутнього покоління.

Rally 1
На вершині, звичайно ж, залишаться автомобілі категорії WRC.

09-10-2019 2559
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца