Есапекка Лаппі: якщо вирішимо проблеми на гравії, то матимемо найкращий автомобіль

Нещодавно, розмірковуючи з приводу статусу пілотів в Citroen, Лаппі пожартував, що тепер він «щонайменше, не третій номер» в команді. Але його перехід з Toyota, звичайно, обумовлений не тільки цим фактором. Про те, як було прийнято це рішення, фін розповів виданню autosport.com.

Есапекка Лаппі: «Я був вражений зусиллями, які вони доклали, щоб здобути мене. У цієї команди є досвід і є історія, тож ми маємо в своєму розпорядженні усі інструменти, необхідні для досягнення успіху. Після етапу в Фінляндії я вирішив приїхати на базу команди, це обговорювалося з паном Бударом ще на початку сезону, я відчував, що він дійсно хотів мого приходу, і він мене переконав. Я відчував, що тут у мене буде велика підтримка, а це для мене дуже важливо. Ми знаємо, що на асфальті машина завжди була швидкою, хоча на гравії і були деякі труднощі. Але коли Мадс домігся такого гарного результату в Фінляндії (2 місце – прим. ред.), я зрозумів, що це буде хорошим рішенням».

Пам’ятається, Томмі Мякінен був дуже здивований візитом Лаппі на базу команди-конкурента, але з факту домовленостей ще на початку сезону витікає, що Есапекка вже тоді був не особливо задоволений своїм становищем у колективі. У підсумку команда, яка завоювала титул в заліку виробників, була змінена на команду, яка зайняла в цьому заліку безнадійне останнє місце. Тож цікаво почути думку Лаппі з приводу порівняння двох автомобілів, тим більше, що він провів тести як на гравії, так і на асфальті.

Есапекка Лаппі: «Є невелика різниця в частині двигуна. Я відчуваю, що C3 має трохи більшу потужність на верху. Можливо, Toyota краще керується, але очевидно, що трансмісія Citroen набагато краща, і є багато позитивних моментів. На тестах в Португалії я відчув, що нам потрібно попрацювати над гравійної конфігурацією. Швидкість, як ми бачили на недавніх гравійних етапах, не погана, але я вважаю, що ми можемо бути набагато швидшими. Якщо ми виправимо недоліки, я зможу сказати вам, що це буде найшвидша машина. Моя мета в цьому сезоні – намагатися їхати краще, ніж в минулому році. Я ще не готовий боротися за титул. Мені потрібно покращити свої показники в кожній області і постаратися дізнатися у Себа, що він робить по-іншому і краще за мене. На гонці в Монте-Карло я хотів би, як і рік тому, боротися в п’ятірці. Думаю, це цілком можливо. Там важливо бути звиклим до своєї машини, а я відчуваю, що вона не така вже й складна, так чому б і ні?»

У минулому році Лаппі, хоча протягом гонки і тримався в топ-5, фінішував лише сьомим через помилки на двох заключних спецділянках.

12-01-2019 7831
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца