Есапекка Лаппі: в M-Sport я буду швидшим

Коли рік тому Лаппі перейшов з Toyota до Citroen, всі розуміли, що він навряд чи зможе залишитися на тому ж рівні, який демонстрував, виступаючи за біло-червоних. І передсезонні висловлювання про те, що вони з Ож’є зможуть навчити С3 WRC швидко їздити, звучали не надто переконливо. Тепер, після тестів в команді Малкольма Уїлсона, фін говорить про те, що за кермом Fiesta WRC він точно буде швидшим, ніж був би в Citroen, якби французи не покинули першість.

Есапекка Лаппі: «Так, було кілька оновлень для C3, і зміни в аеродинаміці автомобіля принесли б значне поліпшення. Машина була б більш конкурентоспроможною, але на асфальті з нею все одно було б складно. Я впевнений, що з М-Sport в цьому сезоні ми будемо швидшими».

Лаппі вже двічі тестував свій новий автомобіль: спочатку в британському Грейсток Форесті, а потім – у французьких Альпах. І хоча в обох випадках під колесами був асфальт, вже зараз фін цілком може робити висновки про порівняння Fiesta і С3.

Есапекка Лаппі: «Fiesta дуже добре мені підходить, принаймні – на асфальті. Вже ті кілометри, які я провів на перших тестах в Грейстоку, залишили дуже хороші враження. Я відчуваю себе в машині комфортно, нею легко керувати. Вона по-справжньому хороша. І я кажу не просто про те, як вона в’їжджає в поворот, а про те, як тримає траєкторію. Я давно не відчував себе так добре за кермом.
Тести проходили в непростих умовах. Ми їздили тією самою дорогою, яку напередодні використовував Теєму, то ж там, де він різав повороти, було дуже багато бруду, що робило її більш реалістичною. І в цих умовах автомобіль не підносив ніяких неприємних сюрпризів».

У Монте-Карло Лаппі, як і багато інших, вперше стартуватиме на новому для себе автомобілі – і за три роки це буде третій новий автомобіль для фіна. Причому, дебютуючи у Монте-Карло на Toyota, Лаппі показував досить непогану швидкість.

Есапекка Лаппі: «Я вже звик до цього. Минулий сезон, звичайно, не був кращим. Але ще роком раніше я тримався четвертим, поки не зробив помилку на Power Stage. Думаю, що цілком реально фінішувати на пристойній позиції, хоча мені ще потрібно трохи розібратися з машиною. Я відчуваю себе більш впевнено, ніж в минулому році.

Всі знають, що Монте – не про максимальну швидкість автомобіля: головне, щоб автомобіль був, так скажемо, передбачуваним і комфортним для водія. Важливо зробити правильний вибір покришок – якщо вам це вдасться, ви досягнете успіху».

 

19-01-2020 1357
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца