ERC: молодіжні справи

До старту чемпіонату Європи 2019 року залишилося зовсім небагато – вже за пару тижнів, 21-23 березня на Азорських островах відбудеться перший раунд, Azores Rallye. Крім вищої ліги, є ще один популярний залік, фактично подвійний – монопривідний ERC-3 і ERC-3 Junior, де зазвичай «тусуються» молодіжні екіпажі на техніці R2. Безумовно, цікаво подивитися, хто зараз буде боротися в цій категорії… Одним з фаворитів, як зазвичай, залишається німецька заводська команда ADAC Opel Rallye Junior Team, яка вже чотири роки поспіль (у 2015-2018 роках) регулярно виграє в чемпіонаті Європи монопривід та молодіжний залік. У цьому сезоні опелівців представлятимуть швед Еліас Лундберг і люксембуржець Грегуар Мюнстер на Opel Adam R2. Але суперники у них теж знайдуться – наприклад, іспанець Ефрен Льярена на Peugeot 208 R2, який минулого року став третім за підсумками сезону в заліках ERC-3 і ERC Junior U27, програвши лише двом опелівцям.

Кілька днів тому нарешті оприлюднила свої плани Team Peugeot Rally Academy, давній і регулярний учасник європейської першості. Що миттєво кинулося в очі, так це суттєве скорочення програми – адже команда цього року відмовилася від використання Peugeot 208 T16 (бо особливих успіхів в абсолюті в 2017-2018 роках у них взагалі не було) і повністю зосередилася на моноприводі. Зараз було оголошено, що французьку молодіжну команду представлятимуть два екіпажі – француза Йохана Росселя та британки Кеті Маннінгс, обидва на Peugeot 208 R2. Але мало не найцікавішу новину повідомив норвежець Стів Рьокланд – цього року він планує виступати на Ford Fiesta Mk8 R2T, якраз цій самій 200-сильній «запальничці», яка лише кілька тижнів тому дебютувала в Швеції на етапі Junior WRC. Тепер багатьом буде цікаво подивитися – чи зможе марка Ford якось вклинитися в звичну битву Opel і Peugeot в європейському моноприводі? Чи все залишиться без змін?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Opel Motorsport, Peugeot Sport

05-03-2019 15152
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца