ERC-2021: у пошуках інтриги

Перебіг полій в чемпіонаті Європи 2021 року йде за якимось трохи химерним сценарієм. Півтора місяця тому всі чекали жорсткої та нервової боротьби між Андреасом Міккельсеном й Олексієм Лукьянюком (рахунок тоді був 67:66 на користь Лукаса) – особливо з урахуванням того факту, що обом претендентам у цьому році ніяк не вдавалося досягти певної стабільності в своїх виступах… Але потім все стрімко змінилося – на трьох наступних раундах Міккельсен стрімко здобув 110 очок зі 120 можливих (проти 28 у Лукьянюка) й остаточно переломив хід боротьби на свою користь. Зараз, за два етапи до фінішу, залишився лише один учасник, в якого ще є якісь математичні шанси випередити норвежця – іспанець Ефрен Льярена, який відстає від Міккельсена на 74 очка (рахунок 176:102). Потрібне справжнє диво, щоб відіграти таку фору… Ніби є ще поляк Міколай Марчик, який набрав 105 очок, але шансів на титул у нього не залишилося – з огляду на правило «Сім кращих етапів зі восьми», він набирає максимум 175 очок. Виникає питання – кого чекати за два тижні в Угорщині?

Відомо, що Лукьянюк, який остаточно програв боротьбу за титул, пропустить угорський раунд. Навіть немає сумнівів, що Міккельсен з’явиться на Rally Hungary – хоча б для того, щоб закрити питання з чемпіонським титулом (йому досить набрати 6 очок). Це дозволить йому спокійно пропустити фінальний раунд ERC на Канарах і зосередитися на боротьбі за титул у WRC-2. Крім того, є шанс, що норвежець у випадку успіху в Угорщині допоможе Toksport WRT достроково виграти командний залік … Схоже, що на угорському етапі розгорнеться битва мінімум трьох претендентів на титул віце-чемпіона Європи в абсолюті – поляка Міколая Марчика (105 очок), іспанця Ефрена Льярени (102), угорця Норберта Херціга (83). До речі, Марчик якраз в Португалії став переможцем ERC-Michelin Talent Factory (для юніорів до 28 років на техніці R5/Rally2, які виступають на шинах Michelin) – і не відмовиться від шансу взяти «срібло» або «бронзу» в абсолюті. Є цікава деталь – у заліку штурманів явного лідера нема, оскільки Міккельсен у цьому році виступав зі трьома різними навігаторами… Тут можна нарахувати мінімум трьох претендентів на титул – поляка Шимона Господарчика (105 очок), іспанку Сару Фернандес (102) й угорця Рамона Ференца (83). Можуть бути будь-які варіанти…

Скоріш за все, на фініші сезону найбільше інтриги буде в заліках ERC2 і ERC3 (плюс в Угорщині відновиться боротьба в ERC3 Junior). У ERC2 поки розгоряється битва Хав’єра Пардо таДмитра Феофанова, до якої весь час намагається втрутитися Хоан Віньєс (всі виступають на прототипах Suzuki Swift класу R4/Rally2-Kit). Останнім часом постійно виникало питання, скільки ж стартів в ERC-2021 запланувала команда Suzuki Motor Ibérica – чотири, п’ять чи навіть шість? Схоже, частину відповіді ми вже отримали – Пардо після перемоги в Португалії натякнув, що вже йде підготовка до виступу на угорському етапі… Тобто іспанська команда все ж вирішила увійти в історію та стати останнім чемпіоном ERC2. В обох моноприводних заліках (ERC3 і ERC3 Junior) все йде до того, що чемпіони визначаться на фінальному раунді на Канарах. У ERC3 рахунок у битві Жан-Батіста Франческі та Хосепа Бассаса 173:170 на користь француза, а в ERC3 Junior той же Франческі виграє у фіна Самі Паярі з рахунком 115:114! Цікаво, що Жан-Батіст Франческі на новому Renault Clio Rally4 помітно перевершує суперників у швидкості (явний лідер за кількістю виграних СД), але технічні проблеми постійно його пригальмовують… Питання – чи зможе він в Угорщині нарешті виступити без неприємностей?

Rally Serras de Fafe e Felgueiras
1. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) 2:19.10,1
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) +2.01,8
3. Араужу/Рамалью (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.38,9
4. Магальяйнш Б./Магальяйнш К. (Hyundai i20 N Rally2) +3.07,4
5. Соланс Н./Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.41,4
6. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +4.07,0
7. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +4.24,2
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +4.57,0
9. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.47,8
10. Гуерра/Куе (MEX/E, Skoda Fabia Rally2 evo) +7.31,6

Чемпіонат Європи (після шести етапів)
1. Міккельсен (N) – 176
2. Марчик (PL) – 105
3. Льярена (E) – 102
4. Лукьянюк (RUS) – 95
5. Херціг (H) – 83

Rally Serras de Fafe e Felgueiras, залік ERC2
1. Пардо/Перес (E, Suzuki Swift R4LLY S) 2:31.46,7
2. Віньєс/Меркадер (AND/E, Suzuki Swift R4LLY S) +3.06,6
3. Феофанов/Кокінс (RUS/LV, Suzuki Swift R4) +10.31,4

Залік ERC2 (після шести етапів)
1. Пардо (E) – 159
2. Феофанов (RUS) – 144
3. Віньєс (AND) – 114
4. Полоньскі (PL) – 92
5. Картьє (F) – 84

Rally Serras de Fafe e Felgueiras, залік ERC3
1. Бассас/Коронадо (E, Peugeot 208 Rally4) 2:38.39,6
2. Франческі Ж.-Б./Горгуіло (F, Renault Clio Rally4) +54,1
3. Алмейда/Магальяйнш Х. (P, Peugeot 208 Rally4) +2.38,0
4. Кунья/Раймунду (P, Peugeot 208 Rally4) +9.18,2
5. Левандовскі/Садовскі (PL, Opel Corsa Rally4) +25.31,3

Залік ERC3 (після шести етапів)
1. Франчески (F) – 173
2. Бассас (E) – 170
3. Паяри (FIN) – 93
4. Левандовски (PL) – 77
5. Майор (RO) – 56

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

06-10-2021 21154
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца