ERC-2020: крок за кроком

Чемпіонат Європи зараз діє в режимі коротких «перебіжок» від одного ралі до іншого, без якихось реальних довгострокових планів – тобто майже всі програми учасників і команд в цьому році реалізують за принципом «Виступити на найближчому етапі, взяти якомога більше очок, а там буде видно!» Поки що такий підхід себе виправдовує – організаторам і промоутеру вдалося дотягнути вже до позначки в чотири етапи, завдяки чому вже зараз ERC-2020 можна вважати таким, що відбувся. Тепер всі надії покладаються на іспанське Rally Islas Canarias (заплановане на 26-28 листопада) – є шанс як дотягнути до позначки мінімум у п’ять етапів за сезон, так і отримати певну інтригу в боротьбі за чемпіонський титул в абсолюті… Плюс в календарі ERC-2020 все ще залишається фінальний раунд у Бельгії, Herock Spa Rally (повинен відбутися 12-13 грудня). Принаймні, бельгійці кілька днів тому підтвердили – вони зроблять все можливе, щоб провести це ралі. Адже у них є свої інтереси – Бельгії потрібен не тільки етап ERC, але ще і національний чемпіонат мінімум зі трьох раундів.

Якщо виходити зі шестиетапного формату (тобто в випадку успішного проведення раундів як на Канарах, так і в Бельгії), то на титул чемпіона Європи в абсолюті можуть претендувати п’ять екіпажів – Олексія Лукьянюка, Олівера Сольберга, Грегуара Мюнстера, Ефрена Льярени та Крейга Бріна. Але якщо бути реалістом, то шанси насправді є тільки у трьох – Лукьянюка і двох юніорів, Сольберга з Мюнстером (відстають від лідера на 27 і 33 очки відповідно). Але чи вдасться молоді виграти у досвідченого Лукаса на канарських трасах – то велике питання… Все ж для Олівера ті Грегуара це буде дебютний виступ на Канарах, а ось Олексій тричі вигравав тутешній етап чемпіонату Європи (у 2016-2018 роках). Схоже, найцікавіша битва буде в заліку ERC1 Junior – Грегуар Мюнстер лише на один пункт випереджає Олівера Сольберга (125 проти 124), а на третю позицію претендують мінімум три екіпажі (Ефрена Льярени, Міколая Марчика та Еріка Кайса), які набрали відповідно 79, 78 та 77 очок! Крім того, починаючи з Rally Islas Canarias, в обох молодіжних заліках (тобто ERC1 Junior і ERC3 Junior) вмикається правило «У залік за підсумками сезону йдуть чотири найкращих результати»…

Монопривідний ERC3 Junior дуже сильно постраждав від пандемії коронавірусу та її економічних наслідків – кількість учасників різко скоротилася вже після серпневого раунду в Латвії… У підсумку, зараз залишилося лише два претенденти на титул – естонець Кен Торн й іспанець Хосеп Бассас (у решти не залишилося навіть теоретичних шансів). Торн поки успішно контролює хід боротьби – в Угорщині він здобув третю перемогу в сезоні та знову відірвався від Бассаса… Тепер багато що залежить від їхньої зустрічі на Канарах – іспанцеві потрібна тільки перемога, естонець же повинен якось завадити цьому. Приблизно така ж само ситуація і в «загальному» монопривідному заліку ERC3. До речі, угорський успіх Кена Торна став ювілейним для Ford Fiesta Rally4 – на цих автомобілях здобуто вже 50 перемог у класі! Чудовий результат для машини, яка дебютувала тільки в червні. У категорії ERC2 явним фаворитом залишається угорець Тібор Ерді – все ж у нього три перемоги в трьох стартах і 120 очок зі 120 можливих. Тепер у нього є чудова нагода поставити крапку вже на Канарах – тим більше Тібор двічі вигравав тут у «серійному» заліку (у 2017 і 2018 роках).

Rally Hungary (абсолютний залік)
1. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:48.31,1
2. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +1.32,2
3. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +2.00,3
4. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.04,8
5. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta Rally2) +2.08,2

Чемпіонат Європи, абсолют (після чотирьох етапів)
1. Лукьянюк (RUS) – 116
2. Сольберг (S) – 89
3. Мюнстер (LUX) – 83
4. Льярена (E) – 50
5. Брін (IRL) – 47

Rally Hungary (залік ERC1 Junior)
1. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) 1:50.03,3
2. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +28,1
3. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +32,6
4. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +1.18,1
5. Кайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +1.52,1

Залік ERC1 Junior (після чотирьох етапів)
1. Мюнстер (LUX) – 125
2. Сольберг (S) – 124
3. Льярена (E) – 79
4. Марчик (PL) – 78
5. Кайс (CZ) – 77

Rally Hungary (залік ERC2)
1. Ерді/Ковач (H, Mitsubishi Lancer Evo X) 2:02.25,0
2. Мелегарі/Фенелі (I, Subaru Impreza WRX STI N14) +6.01,7
3. Мабелліні/Гонелла (I, Abarth 124 Rally RGT) +14.56,6

Залік ERC2 (після чотирьох етапів)
1. Ерді (H) – 120
2. Мелегарі (I) – 112
3. Мабелліні (I) – 89

Rally Hungary (залік ERC3 Junior)
1. Торн/Паннас (EE, Ford Fiesta Rally4) 1:59.31,7
2. Бассас/Коронадо (E, Peugeot 208 Rally4) +42,0
3. Норе/Гульбек-Енган (N, Renault Clio RSR Rally5) +5.02,4

Залік ERC3 Junior (після чотирьох етапів)
1. Торн (EE) – 150
2. Бассас (E) – 117
3. Родстрьом (S) – 45

Rally Hungary (залік ERC3)
1. Торн/Паннас (EE, Ford Fiesta Rally4) 1:59.31,7
2. Бассас/Коронадо (E, Peugeot 208 Rally4) +42,0
3. Бадю/Лазер (RO, Peugeot 208 R2) +3.35,1

Залік ERC3 (після чотирьох етапів)
1. Торн (EE) – 150
2. Бассас (E) – 117
3. Молль (B) – 55

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC (Bastien Roux, Grégory Lenormand)

13-11-2020 21592
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца