ERC-2020: італійський старт

Після глобального колапсу в березні-травні, коли пандемія коронавіруса повністю паралізувала автоспорт майже у всьому світі (скасування низки національних чемпіонатів, втрата шести раундів WRC), важко було уявити, що ERC стартує вже в кінці липня. Причому відбудеться ця подія якраз в Італії, яка ще в березні була головним епіцентром пандемії в Європі… Але з фактами сперечатися важко – вже в найближчі вихідні, 24-26 липня, відбудеться Rally di Roma Capitale, стартовий раунд ERC-2020. Найцікавіше, що маршрут римського ралі майже не змінився – використані шість з восьми торішніх спецділянок, а бойова дистанція навіть трохи зросла (у 2019 році було 189,40 км, зараз стало 197,80 км). «Вилетіли» тільки два допи, Affile – Bellegra довжиною 7,34 км (знаходився в стороні від решти допів недільної петлі, тому вирішено було таким чином суттєво скоротити дорожню секцію) плюс глядацька вулична міні-спецділянка SPS Ostia Super Special в Римі довжиною 1,1 км (за нинішніх умов потрібно було прибрати майже всі можливі місця скупчення глядачів).

Попередній список учасників поки налічує 85 екіпажів, з яких половина (точніше, 42) виступить на техніці R5/Rally2. З регулярних учасників ERC не вистачатиме португальця Бруно Магальяйнша (Team Hyundai Portugal в цьому році зосередиться на чемпіонаті Португалії) та британця Кріса Інгрема (у чинного чемпіона Європи фінансові проблеми). У фаворитах зараз ходять Олексій Лук’янюк (чемпіон Європи 2018 року), Крейг Брін (фірмовий пілот індійської шинної компанії MRF, стартує за прямої підтримки Hyundai Motorsport), італієць Джандоменіко Бассо (чемпіон IRC і ERC дебютує на VW Polo GTI R5)… У другій лінії теж можна побачити чимало цікавих імен – італієць Андреа Круньола, чехи Ерік Кайс (віце-чемпіон ERC3) і Філіп Мареш (чемпіон ERC1 Junior), німці Фабіан Крайм (після виступів у Skoda Auto Deutschland пересів на VW Polo GTI R5) і Маріян Грібель (колега Лук’янюка в Saintéloc Racing), швед Олівер Сольберг (для нього це перший в кар’єрі старт на асфальтовому ралі), іспанець Ефрен Льярена (чемпіон ERC3 Junior), фін Еміль Ліндхольм (колега Бріна в Team MRF Tyres), француз Адрієн Фурмо з M-Sport Ford WRT, «румун» Сімоне Темпестіні …

У заліку ERC2 учасників небагато – по три екіпажі на традиційній техніці N4 (фаворитом є італієць Зеліндо Мелегарі) та на задньопривідних Abarth 124 Rally RGT (на чолі з поляком Даріушем Полоньскім). А ось у моноприводі (заліки ERC3 та ERC3 Junior) спостерігається дуже цікава тенденція – всі учасники пересідають на нову техніку категорії Rally4, яка вже почала витісняти звичні R2. Три чверті екіпажів в міжнародному моноприводі стартують на нових турбованих Ford Fiesta Rally4 і Peugeot 208 Rally4, які стрімко вибивають з гри попередню техніку R2 з 1,6-літровими атмосферними двигунами. Досить поглянути на молодіжний залік WRC3 Junior, де тільки два екіпажі з тринадцяти стартують на колись популярних атмосферних Peugeot 208 R2 – все вже «забито» технікою Rally4… Плюс повністю зникли Opel Adam R2, яким раніше не було рівних у молодіжному заліку ERC – чотири вищих титули в 2015-2018 роках. До цього разючого переліку можна додати той факт, що в окремому заліку Rally Stars Roma Capitale стартують три екіпажі на заводських WRC – Даніеля Сордо, П’єра-Луї Лубе (обидва на Hyundai i20 Coupe WRC) і Массімо Педретті (Ford Fiesta WRC).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Facebook (Giandomenico Basso), autosport.pt

22-07-2020 3665
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца