ERC-2019: плани та інші шляхи

Зараз в європейському чемпіонаті очікується чимало змін у складі учасників на наступний сезон. Рік тому серію стрімко покинув поляк Каєтан Каєтанович (чемпіон Європи 2015-2017 років), який разом зі своїм титульним спонсором LOTOS націлився на повноцінну програму виступів в WRC-2. Зараз в тому ж напрямку все частіше поглядають Олексій Лук’янюк та Микола Грязін (чемпіон і віце-чемпіон Європи 2018 роки)… Негайно виникає питання – хто в цьому випадку спробує нарешті вийти на перші ролі на європейській арені? Принаймні, португалець Бруно Магальяйнш вже дав зрозуміти, що має намір залишитися в ERC – питання тільки в наявності необхідного бюджету, який дозволить провести повний сезон (або як мінімум шість гонок). З інших помітних учасників можна також згадати угорця Норберга Херціга – той недавно вже представив новий VW Polo GTI R5 і оголосив плани поборотися за подіум за підсумками сезону. Але після Магальяйнша і Херціга поки важко когось ще згадати… Доведеться чекати до весни, поки не настане хоч якась визначеність.

Втім, зараз почали надходити ще деякі новини – правда, інформація досить-таки мізерна і більше пов’язана з «молодшими» дивізіонами. По-перше, 26-річний кіпріот Александрос Цулофтас кілька днів тому підтвердив, що має намір виступити в чемпіонаті Європи в молодіжному заліку ERC1 Junior (клас R5) – до того він в ERC з’являвся тільки на етапах в Греції (в 2017 році став тут четвертим ) і на Кіпрі. По-друге, латвієць Мартіньш Сескс (молодіжний чемпіон Європи 2018 року в заліку ERC Junior U27) теж вирішив підняти планку і перейти на вищий рівень – в 2019 році він планує виступи в Junior WRC (тобто його чекають п’ять стартів на етапах світової першості та інша гоночна техніка, Ford Fiesta R2T нового покоління замість попередника Opel Adam R2B). Правда, повністю відмовлятися від участі в чемпіонаті Європи латвієць все ж не збирається – нагорода за здобуття вищого титулу в ERC Junior U27 (100 тисяч євро) дозволить йому двічі стартувати в ERC за кермом автомобіля R5. Плани передбачають два старти на Skoda Fabia R5 – на Rally Islas Canarias і Rally di Roma Capitale. Гонки асфальтові і повинні дати Сесксу додатковий досвід пілотування на цьому покритті.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Gábor Cseh, FIA ERC

20-12-2018 24589
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца