ERC-2018: «розворот» на Канари

Уже другий рік поспіль сезон в чемпіонаті Європи стартує двома етапами на островах в Атлантиці – в березні на Азорах (гравійне Azores Airlines Rallye), потім в травні на Канарах (асфальтове Rally Islas Canarias). Алеслід відзначити, що саме завдяки цим двом дальнім вояжам поспіль можна швидко зрозуміти, хто з учасників готовий підписатися на повноцінну (не менше чотирьох-п’яти стартів) програму виступів в ERC. Плюс є дійсно серйозна конкуренція з боку деяких місцевих екіпажів – якщо не в боротьбі за перемогу, то за місця на подіумі або в Топ-5. Досить поглянути, скільки екіпажів на техніці R5 подавали заявки на участь в заліку ERC – на Азорах було 33 учасники на автомобілях цієї категорії, Канари теж порадували зі своїми 23 «ер-п’ятими» (це не рахуючи ще п’ять машин R5 в асфальтовому чемпіонаті Іспанії). Чого чекати на Гран-Канарії?

Схоже, в міжнародному заліку майже всі назвуть головними фаворитами двох призерів ERC минулих років – Олексія Лук’янюка, який виграв стартовий раунд на Азорах, і Бруно Магальяйнша (португалець після свого торішнього титулу віце-чемпіона Європи не відмовився б піднятися ще на щабель вище). А ось хто здатний влізти в битву на рівних з цією парою грандів? Поки головним претендентом є Микола Грязін, який недавно як слід потренувався на асфальтових етапах чемпіонату Італії. Можливо, варто ще тримати на увазі ще кілька потенційних «джокерів» – наприклад, британця Кріса Інгрема (чемпіона ERC Junior U27), французів Лорана Пельє (чергового юніора з Peugeot Rally Academy) і П’єра-Луї Лубе (для нього виступи на Азорах і Канарах є підготовкою до майбутніх стартів в WRC-2). І не будемо забувати декого з місцевих лідерів – в першу чергу це, зрозуміло ж, тріо з Hyundai Motor España (тобто Іван Арес, Сурхайем Пернія і Хосе Антоніо Суарес).

Досить цікаву картину можна роздивитися в моноприводному молодіжному заліку ERC Junior U27 – ще рік тому багато хто з учасників намагалися отримати в своє розпорядження Opel Adam R2, то зараз чимало з них дружно пересіли на Peugeot 208 R2 (на Канарах з’являться вісім «левенят» проти двох заводських і одного клієнтського Adam R2). Компанія там теж підібралася дуже різноманітна – навіть не ризикнеш зробити ставку на когось, бо явного фаворита поки не надто видно (хіба що тільки португалець Діогу Гагу, який має чи не найбільший досвід виступів в чемпіонаті Європи). У заліку ERC-2, схоже, можна виділити відразу чотирьох претендентів на титул – торішня трійка призерів в серійній категорії (угорець Тібор Ерді, італієць Зеліндо Мелегарі, росіянин Сергій Ременник) плюс Хуан Карлос Алонсо, «залітний» гість з Аргентини.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото DPPI (Gregory Lenormand, Alexandre Guillaumot)

02-05-2018 11479
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца