EKO Acropolis Rally, пролог: є перший сюрприз!

Маршрут грецького етапу чемпіонату Європи вийшов досить «розтягнутим», бо на дюжину допів і майже 240 км бойової дистанції виділили практично три повних дні (не рахуючи кваліфікації) – два попередніх раунди ERC, на Азорах і Канарах, обмежувалися двома сотнями кілометрів і двома повними гоночними днями. Таким чином, сьогодні на всіх чекали дві спецділянки – пролог в Маркопуло (в 20 км від Афін) на іподромі, який на Олімпійських іграх в 2004 році приймав у себе кінноспортивні змагання, після чого надходить черга на найдовшу спецділянку нинішнього EKO Acropolis Rally. Всього за сьогоднішній день набирається 33,13 км допів – 2,6 км SSS Hippodrome плюс 30,53 км Thiva. Правда, формально ця секція є лише частиною першого дня гонки (тобто п’ятниця+субота), тому окремого пакета бонусних очок семи кращим екіпажам за сьогодні не буде – за правилами, окремий гоночний день повинен налічувати не менше 25% від всієї бойової дистанції ралі (у випадку з EKO Acropolis Rally цей норматив складає мінімум 60 км, але аж ніяк не 33 км).

Конфігурація SSS Hippodrome найбільше нагадувала якийсь недбало змотаний клубок – безліч паралельних доріжок, з’єднаних поворотами (коли дивишся на схему траси, важко зрозуміти, по якій доріжці і в якому саме напрямку має їхати екіпаж). Зазвичай на прологах фаворити намагаються не надто старатися (особливо коли попереду їх чекає доп-гігант довжиною 30 км), але в Маркопуло вони були особливо акуратними – фін Юусо Нордгрен став тільки сьомим, українець Юрій Протасов розділив десяте місце з португальцем Бруно Магальяйншем і поляком Лукашем Хабаєм… Схоже, така обережність виявилася дійсно виправданою – бо вже за кілька хвилин Олексій Лук’янюк пробив колесо і втратив більше десяти секунд! Отож, такого підступного «подарунка» від прологу не очікував ніхто… Кращий час належав угорцю Норберта Херцігу, трійку лідерів укомплектували поляки Хуберт Пташек і Гжегош Гжиб – варто відзначити, що всі троє стартували на Skoda Fabia R5. Отже, якщо вже на пролозі творилися такі справи, то що ж відбуватиметься на 30-кілометровому Thiva?!

Становище після СД1
1. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) 2.02,1
2. Пташек/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +0,4
3. Гжиб/Врубель (PL, Skoda Fabia R5) +1,2
4. Галатаріотіс/Іоанну (CY, Skoda Fabia R5) +1,6
5-6. Брюнільдсен/Гульбек-Енган (N, Ford Fiesta R5) +1,8
5-6. Авджіоглу/Коркмаз (TR, Skoda Fabia R5) +1,8
7. Нордгрен/Суомінен (FIN, Skoda Fabia R5) +2,1
8. Цулофтас/Хрістосому (CY, Citroen DS3 R5) +2,2
9-11. Протасов/Черепін (UA, Skoda Fabia R5) +2,4
9-11. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +2,4
9-11. Хабай/Димурскі (PL, Ford Fiesta R5) +2,4
…20. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) +12,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

01-06-2018 15517
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца