Два, три чи чотири претенденти?

Не варто забувати про те, що Rally di Roma Capitale було не тільки етапом чемпіонату Європи (де саме після римського ралі відбулася зміна лідера в абсолютному заліку), а й раундом італійської першості. Залишається в черговий раз з подивом знизувати плечима – незважаючи на репутацію однієї з найсильніших серій в Європі, чемпіонат Італії категорично не тішить вболівальників кількістю учасників. Тобто на старті етапів майже завжди чимало місцевих екіпажів, але в залік першості номіновані одиниці… Не стало винятком Rally di Roma Capitale – на старті хоч і назбиралося майже три десятки учасників з Італії, зате в національному заліку було лише дев’ять екіпажів… Хоча слід віддати належне італійській федерації, яка вже кілька років неухильно дотримується принципу «Очки нараховують тільки за реальну позицію в гонці». Якщо екіпаж став третім в національному заліку, але якщо фінішував тільки десятим в абсолюті – отримає очки тільки за десяте місце.

Столичний етап в національному заліку завершили тільки чотири екіпажі з дев’яти – постраждав і один з фаворитів першості, Лука Россетті на Citroen C3 R5. Тепер в загальному заліку чемпіонату Італії залишилися тільки чотири екіпажі, які могли б претендувати на вищий титул – Джандоменіко Бассо (у якого з’явився насправді непоганий шанс стати триразовим чемпіоном Італії, причому на техніці трьох різних марок), Сімоне Кампеделлі (цікаво, отримання новітнього Ford Fiesta R5 Mk2 підвищить його шанси на титул?), Лука Россетті і Андреа Круньола… Але поки що беззаперечним лідером зараз є Бассо (відірвався вже на 12,75 очок, тобто приблизно на відстань однієї перемоги), а Кампеделлі з Россетті ще доведеться повоювати між собою (як в гонитві за лідером, так і за другу позицію в чемпіонаті). Шанси Круньоли не надто великі – все ж майже 25 очок відставання важко відіграти за три гонки… Правда, варто мати на увазі той факт, що попереду ще будуть «математичні ігри» з підрахунком очок – в залік чемпіонату йдуть шість кращих результатів! А ось Крейг Брін вже поза грою в Італії – у нього тепер виникли набагато важливіші справи як в WRC, так і в рідній Ірландії.

Rally di Roma Capitale (чемпіонат Італії)
1. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia R5) 1:57.32,0
2. Кампеделлі/Кантон (I/CH, Ford Fiesta R5 Mk2) +53,3
3. Круньола/Ометто (I, Skoda Fabia R5) +1.00,3
4. Руске/Воццо (I, Skoda Fabia R5) +4.14,0

Чемпіонат Італії (після п’яти етапів)
1. Бассо – 64,5
2. Кампеделлі – 51,75
3. Россетті – 46,50
4. Круньола – 40,25
5. Брін – 23

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport

23-07-2019 6628
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца