Два Hyundai i20 WRC для Грьонхольма

Скоро чемпіонат світу з ралі-кросу відзначить свій перший маленький ювілей – через два з половиною місяці, в середині квітня в Барселоні стартує п’ятий за рахунком сезон в FIA World Rallycross Championship. Команди і пілоти вже повним ходом ведуть підготовку, остаточно визначаються зі своїми планами – наприклад, швед Маттіас Екстрьом кілька днів тому підтвердив, що завершує виступи в шосейно-кільцевій серії DTM і повністю зосередить свої зусилля на програмі в WRX (де за чотири роки він вже встиг здобути 10 перемог і завоювати два титули – чемпіона світу в 2016 році і віце-чемпіона світу в 2017 році). Але якщо плани фаворитів можна легко прорахувати, то з іншими командами ситуація набагато цікавіша.

Зараз велику програму в ралі-кросі намагається реалізувати відомий фін Маркус Грьонхольм – дворазовий чемпіон світу з ралі (2000, 2002) ще рік тому зареєстрував власну команду GRX, пілотом якої став його двадцятирічний син Ніклас. Однак підсумки сезону 2017 року для Грьонхольма-молодшого були досить неоднозначними… З одного боку, він двічі фінішував в Топ-10 (восьме і п’яте місця), що стало його особистим рекордом. З іншого, через постійні проблеми з надійністю Ford Fiesta ST (кілька разів довелося замінити турбокомпресор і інші компоненти двигуна) з пілота зняли 50 очок, тому за підсумками сезону на його рахунку залишилося лише 4 очка… Тому негайно було підняте питання про заміну застарілого Ford Fiesta ST – вже два роки (після уходу команди Olsbergs MSE) ніхто не займався модернізацією цього автомобіля.

Понад тиждень тому було оголошено, що Маркус Грьонхольм придбав у Hyundai Motorsport два ралійних шасі Hyundai i20 WRC в версії 2016 року (п’ятидверний хетчбек). Правда, в Альценау миттєво «зарубали» всі чутки про те, що Hyundai Motorsport може розширити свою спортивну програму і прийти також в ралі-крос – було заявлено, що команда просто продала GRX два ралійних шасі WRC і запчастини до них. Тобто питаннями перебудови отриманих машин доведеться займатися GRX – в першу чергу, замінити 1,6-літровий турбомотор на дволітровий агрегат і форсувати його до 600 л.с. (як повідомляє Rallye Magazin, мотористом стане відома французька фірма Pipo Moteur, яка вже встигла реалізувати чимало успішних проектів двигунів в ралі і ралі-кросі), а також адаптувати трансмісію під нові параметри.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Långfilm productions/Jan Nyman

05-02-2018 20731
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца