«Дакар»-2022, день 7-8: SSV/UTV

Нещодавні події в категорії легких прототипів SSV/UTV (вона ж група Т3) остаточно перетворилися на наочну демонстрацію принципу, що внаслідок однієї тільки переваги у швидкості «Дакар» зазвичай не виграють. Американець Сет Куінтеро (Overdrive OT3) став переможцем вже на восьми спецділянках зі дев’яти (це якщо рахувати ще пролог), але через один повністю провалений етап досі залишається далеко за межами Топ-10 – зараз йому залишається лише активно «колекціонувати» в залік чемпіонату світу з ралі-рейдів якомога більше бонусних очок за кожен день змагання. Крім того, Red Bull Off-Road Team USA, скоріш на все, вже остаточно програє битву за подіум – Крістіна Гутьєррес сьогодні також «спіймала» технічні проблеми на своєму Overdrive OT3, втратила три години та негайно відкотилася з третього на шосте місце. У підсумку перші п’ять позицій займають не найшвидші, але стабільні екіпажі на акуратно форсованих Can-Am Maverick – лідером досі залишається досвідчений чилієць Франсіско Лопес, який протягом двох останніх днів хоч і фінішував на етапах тільки четвертим, але при цьому плавно збільшив свій відрив з 23 до майже 80 хвилин!

Тим часом у серійній категорії Т4, де більшість екіпажів виступають на техніці з мінімальними відмінностями за рівнем підготовки, інтриги з кожним днем стає все більше – тут досі можна перелічити щонайменше п’ять реальних претендентів на перемогу, які розташувалися в інтервалі лише 33 хвилини… Не так вже й багато для категорії, де багато що вирішує саме вміння берегти в екстремальних умовах практично серійну техніку – варто лише десь ризикнути понад допустиме, і можна миттєво зловити 30-40 хвилин відставання. Саме це і сталося з недавнім лідером Т4 Родрігу Луппі – бразильця на сьомому етапі підстерегли неприємності, він одразу програв годину і тепер посідає лише шосте місце в загальному заліку… На перше місце зараз нарешті вийшов стабільний американець Остін Джонс, який досі не виграв жодної спецділянки – на його рахунку поки що п’ять фінішів у Топ-3 на восьми етапах. Взагалі-то новим лідером міг стати поляк Міхал Гочал, але на сьомому етапі він отримав 15 хвилин штрафу (пройшов контрольні точки не в тому порядку) і залишився третім. Цікаво, що сумарний результат Гочала зараз «обтяжений» одразу 32 хвилинами штрафу, але навіть із таким солідним «баластом» його відставання від лідера у цій категорії становить менш ніж чверть години.

Напевно, найпомітнішою подією в обох заліках мотовсюдиходів стало зіткнення на сьомому етапі екіпажів Марко Каррари на PH-Sport Zephyr (італієць на той момент був дванадцятим у категорії Light Proto T3) та Сергія Карякіна на Can-Am Maverick X3 (займав восьму позицію в заліку SSV/UTV T4). Обидва у пошуках контрольної точки активно «закружляли» навколо скелі та в якийсь момент на практично повній швидкості вискочили назустріч один одному – лобового зіткнення уникнути вже не вдалося… Обопільний схід, причому італійський пілот був доставлений до шпиталю з підозрою на серйозну травму спини. З інших подій можна виділити подальший виступ українського екіпажу Євгена Ковалевича та Дмитра Цира, які після двох чималих втрат часу (на першому та шостому етапах сумарно програли понад три години) продовжують підійматися вгору по сходах турнірної таблиці – протягом двох днів (точніше, на сьомому та восьмому етапах) вони зуміли відіграти відразу дев’ять позицій та перемістилися зі 22-го вже на 13-те місце у загальному заліку Т4.

Light Proto T3, після восьми днів
1. Лопес/Латраш (RCH, Can-Am XRS) 32:51.39
2. Ерікссон/Розегар (S/NL, Can-Am Maverick X3) +1:19.01
3. Альварес Ф./Пансері (E/F, Can-Am Maverick X3) +2:55.30
4. Наварро/Сола (E, Can-Am Maverick X3) +4:50.24
5. Лебедев/Шубін (RUS, Can-Am Maverick X3) +4:51.35
6. Гутьєррес/Казале (E/F, Overdrive OT3) +4:57.00

SSV/UTV T4, після восьми днів
1. Джонс/Гугелмін (USA/BR, BRP Can-Am Maverick XRS) 34:12.38
2. Фаррес/Ортега (E, BRP Can-Am Maverick XRS) +6.38
3. Гочал Міх./Господарчик (PL, BRP Can-Am Maverick XRS) +14.49
4. Бацюшка/Мена (LT/E, BRP Can-Am Maverick XRS) +29.56
5. Гочал Мар./Ласкавєц (PL, BRP Can-Am Maverick XRS) +33.17
6. Луппи/Жушту (BR, BRP Can-Am Maverick XRS) +59.44

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Red Bull Pool Content, PAP/Panoramic, newsfounded.com

Новини та коментарі з “Дакару”-2022 на Telegram-каналах
https://t.me/crosscountryrallynews
https://t.me/crosscountryrally

10-01-2022 21029
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца