«Дакар»-2021, SSV/UTV. День 9: «гойдалки»

Події у двох начебто близьких заліках, Т3 (Light proto на базі SSV/UTV) і Т4 («серійні» SSV/UTV), зараз розвиваються за зовсім різними сценаріями… Боротьба в категорії легких прототипів більше нагадує перегони на виживання, коли практично все залежить від того, витримає техніка випробування пустелею чи ні… У підсумку список помітних втрат у цьому заліку досить суттєвий – Маттіас Екстрьом (Yamaha YXZ 1000R від X-raid), Кріс Мік (PH Sport Zephyr), Мітчелл Гатрі (Overdrive OT3)… Зараз під удар потрапили ще два екіпажі команди-фаворита Red Bull Off-Road Team USA. Спочатку іспанка Христина Гутьєррес, яка на той час виграла два допи, зійшла на восьмому етапі через відмову КПП і втратила друге місце в загальному заліку – тепер вона може продовжувати виступ лише в форматі Dakar Experience. Сьогодні стрімко провалився лідер, американець Сет Куінтеро, який все ще намагається «доповзти» до фінішу, але вже розгубив всю свою перевагу в чотири години – втрати часу склали понад п’ять годин. Тепер новим лідером Т3 став 63-річний ветеран – чех Йозеф Махачек зі команди Buggyra Racing, на рахунку якого п’ять перемог на «Дакарах» в заліку квадроциклів.

Цікаво, що в заліку «серійних» SSV/UTV хоч і є свої провали зі злетами, але режиму «перегони на виживання» все ж не спостерігається – принаймні, відривів у стилю «плюс-мінус пару годин» не відбувається. Тут своя йде битва, в якій ініціативу намагається перехопити чилієць Франсіско Лопес – після втрати темпу минулого тижня він почав впевнено надолужувати втрачене і сьогодні знову вийшов на позицію лідера, випередивши американця Остіна Джонса й поляка Арона Домжалу… Тріо лідерів зараз тримається в інтервалі 38 хвилин, але подібні відриви в заліку мотовсюдиходів важко назвати серйозною перевагою – той же Лопес за три дні спокійно відіграв 36 хвилин відставання та пішов у відрив на 12 хвилин. І в обох його головних суперників є реальна можливість на трьох фінальних етапах повторити подвиг чилійця. А поки що найбільшим сюрпризом залишаються успіхи двох польських екіпажів-дебютантів – Міхал Гочал піднявся вже на четверте місце в загальному заліку, його брат Марек навіть з цілою годиною штрафу спромігся видертися на дев’яту позицію.

Light proto T3, після дев’яти днів
1. Махачек/Віорал (CZ, Can-Am Buggyra DV21) 47:05.35
2. Ліпароті/Фішер (I/D, Yamaha YXZ 1000R) +1:16.46
3. Піншедез/Феррі (F, Pinch Racing T3RR) +2:21.10

SSV/UTV, після дев’яти днів
1. Лопес/Латраш (RCH, Can-Am Maverick X3) 42:05.20
2. Джонс/Гугелмін (USA/BR, Can-Am Maverick X3) +12.25
3. Домжала/Мартон (PL, Can-Am Maverick X3) +38.03
4. Гочал/Господарчик (PL, Can-Am Maverick X3) +1:03.30
5. Варела/Жушту (BR, Can-Am Maverick X3) +1:23.40

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Buggyra Racing, pasionporlosdeportes.cl

12-01-2021 18065
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца