«Дакар»-2021, мото і квади. День 9: стрімкий «перелом»?

Перший тиждень «Дакару»-2021 вже влаштував чимало випробувань учасникам, але після дня відпочинку рівень складності помітно підвищився. Перш за все, «зв’язку» зі сьомого та восьмого етапів потрідно проїхати в марафонському режимі – тобто між спецділянками довжиною 453 км і 375 км не було повноцінного сервісу (у випадку якихось проблем і пошкоджень техніки учасникам доведеться усувати їх самостійно). При цьому обидва допи досить сильно відрізнялися за своїм характером – другий з них виявився набагато швидшим (середня швидкість на ньому знов наблизилася до позначки 130 км/год). Крім того, учасники знову зіткнулися з навігаційними пастками – особливо в цьому плані відзначився сьогоднішній, дев’ятий етап «Дакару», який здійснив чимало «поправок» в турнірних таблицях (особливо в заліках мотоциклів й автомобілів) та різко «розтягнув» Топ-10. Особливо важко довелося мотоциклістам – за ці три дні після важких падінь вибули з гри француз Ксав’є де Сультре, аргентинець Лусіано Бенавідес (обидва на Husqvarna), австралієць Тобі Прайс (KTM)…

Після всіх цих «потрясінь» з’ясувалося, що в заліку мотоциклів сталося чимало помітних подій. По-перше, за три дні Топ-10 загального заліку «розтягнуло» з 15 хвилин аж до півтора годин – причому найпомітніший «провал» стався саме сьогодні, на дев’ятому етапі… По-друге, після недавнього злету КТМ ситуація різко змінилася – ініціативу стрімко перехопила Honda, пілоти якої зараз окупували три перших місця в загальному заліку. Причому впевнено лідирують представники Південної Америки, тобто чилієць Хосе Ігнасіо Корнехо й аргентинець Кевін Бенавідес. І якщо комусь з цієї пари вдасться довести справу до перемоги, то місце в історії «Дакарів» йому гарантовано на всі сто відсотків – адже латиноамериканці ще ніколи не вигравали марафон в заліку мотоциклів! У КТМ-івців ситуація не найприємніша – шанси на перемогу зберігаються тільки у британця Сема Сандерленда й австралійця Деніела Сандерса, але їх відставання від лідера становить вже 30-40 хвилин. Бентежить відверто слабкий виступ Пабло Квінтанільї (Husqvarna) – на «Дакарі»-2021 чилієць за весь час лише одного разу спромігся фінішувати на етапі в Топ-5 і зараз йде тільки десятим у загальному заліку…

Події в заліку квадроциклів стали яскравою ілюстрацією до простої аксіоми – навіть дуже солідний відрив у загальному заліку не гарантує відсутності проблем у майбутньому. У чому і переконався Ніколас Кавільяссо, який минулого тижня начебто легко перехопив ініціативу та перед днем відпочинку більш ніж на півгодини випереджав свого найближчого суперника – вже на сьомому етапі (першому після перепочинку) аргентинець зійшов через технічні проблеми, після чого продовжує виступ лише в режимі Dakar Experience (тобто вже поза заліком марафону). І зараз ситуація досить неоднозначна – є три явних лідери (аргентинець Мануель Андухар, француз Александр Жіру, чилієць Джованні Енріко), які мають намір поділити між собою місця на подіумі. Зараз начебто перевага на боці Андухара, який майже на 20 хвилин випереджає Жіру, але все одно не варто заздалегідь записувати аргентинця в майбутні переможці «Дакару»-2021 – насправді відрив не надто великий (якраз на одну помилку в навігації). Та й про неприємності екс-лідера Кавільяссо теж не варто забувати…

Мотоцикли, після дев’яти днів
1. Корнехо (RCH, Honda CRF 450 Rally) 36:51.00
2. Бенавідес К. (RA, Honda CRF 450 Rally) +11.24
3. Барреда (E, Honda CRF 450 Rally) +29.00
4. Сандерленд (GB, KTM 450 Rally) +30.34
5. Сандерс (AUS, KTM 450 Rally) +38.23
6. Брабек (USA, Honda CRF 450 Rally) +39.26
7. Хоус (USA, KTM 450 Rally) +40.25
8. Сантоліно (E, Sherco 450 RTR) +42.08
9. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) +1:02.48
10. Квінтанілья (RCH, Husqvarna FR 450 Rally) +1:25.40

Мотоцикли, після дев’яти днів
1. Андухар (RA, Yamaha Raptor 700) 46:35.11
2. Жіру (F, Yamaha Raptor 700) +19.28
3. Енріко (RCH, Yamaha Raptor 700) +24.15
4. Копетті (RA, Yamaha Raptor 700) +2:57.13
5. Педемонте (RCH, Yamaha Raptor 700) +3:04.34

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Honda, Florent Gooden (DPPI)

12-01-2021 2062
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца