«Дакар»-2020, авто/SSV, день 10: Toyota пропустила удар…

У загальних рисах повторюється вчорашня історія – якщо мотоциклісти встигли проїхати етап (який сьогодні довелося скоротити майже в три рази) відносно спокійно та без великих пригод в групі лідерів, то у всіх інших категоріях почалася величезна метушня. Цього разу найбільші неприємності випали на долю Toyota Gazoo Racing, яка вчора нарешті отримала відмінний шанс поборотися за перемогу, але сьогодні у команди все пішло шкереберть. Все почалося з ефектної аварії Фернандо Алонсо, який вже на другому кілометрі СД покотився по схилу дюни – два перевороти через дах, два пробитих колеса, пошкодження підвіски, вибите лобове скло, після чого іспанському екіпажу довелося витратити цілу годину на ремонт в польових умовах… У підсумку, екс-чемпіон Формули-1 миттєво вилетів з Топ-10 загального заліку й провалився на 14-е місце. Але найгірше довелося Нассеру Аль-Аттії – катарець намагався наздогнати Карлоса Сайнса (без особливого успіху, в якийсь момент відставання на етапі становило близько двох хвилин), але майже на самому «фініші» у тойотівського екіпажу виникли навігаційні проблеми, які майже відразу забезпечили йому жахливі 18 хвилин відставання!

У підсумку, Карлос Сайнс повністю відігрався за свої вчорашні неприємності, які ледь не позбавили його лідерства в загальному заліку – «Матадор» не тільки виграв етап, але ще і різко відірвався від обох головних суперників в битві за перемогу, Нассера Аль-Аттії та Стефана Петеранселя (француз теж несподівано втратив близько десяти хвилин на фінальному відрізку спецділянки). Тепер склалася насправді цікава картина – за два дні до фінішу перевага іспанця становить 18 хвилин (це дійсно дуже непоганий запас часу), а за друге місце буде грандіозна бійка, бо Аль-Аттію та Петеранселя поділяють всього лише 16 секунд. Є певна іронія долі, яка підкинула такі проблеми Toyota Gazoo Racing – адже сьогодні вирішальну роль зіграла не чиясь перевага в потужності або швидкості, а точна навігація в пустелі… До речі, сьогоднішній етап виявився успішним для приватних екіпажів на багі. Нехай Матьє Серрадорі (Century C6) був не настільки швидкий, як раніше, але свою восьму позицію в загальному заліку зберіг. Зате «вистрілили» китаєць Хань Вей на Geely SMG (дев’ятий на допі) й француз П’єр Ляшом на Peugeot 2008 DKR (четвертий час плюс прорив в Топ-10 загального заліку)!

Мінімум один великий «снаряд» прилетів також в групу фаворитів заліку SSV/UTV й «вибухнув» поруч з чилійцем Франсіско Лопесом – торішній переможець «Дакара» в цій категорії на старті спецділянки пошкодив підвіску та втратив на її ремонт майже годину… У підсумку, чилієць в загальному заліку пропустив вперед Сергія Карякіна й відкотився з другого на третє місце. Лідером же досі залишається американець Кейсі Кьюррі, який спокійно і майже непомітно довів свою перевагу майже до 47 хвилин. Поки у лідерів вирували подібні пристрасті, на спецділянці старанно буянили обидва американських юніори Red Bull Off-Road Team USA – два «фантоми» (тобто вони виступають в режимі Dakar Experience, поза загальним заліком), Мітчелл Гатрі й Блейд Хілдебранд, вже вдруге поспіль принесли переможний дубль прототипам Overdrive OT3. Схоже, в Red Bull вирішили вже до 2021 року підготувати з молодих американців головних фаворитів наступного «Дакара»…

Автомобілі, день 10 (Хараз – Шубайта, СД 175 км)
1. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) 2:03.43
2. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +3.05
3. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +4.26
4. Ляшом/Полато (F, Peugeot 2008 DKR) +6.10
5. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +6.30
6. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +6.40
7. Ван Лон/Делоне (NL/F, Toyota Hilux Overdrive) +7.49
8. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) +7.58
9. Хань Вей/Ляо Мінь (CN, Geely SMG) +8.26
10. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) +11.48

Автомобілі, становище після десяти етапів
1. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) 37:15.37
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +18.10
3. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) +18.26
4. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +40.46
5. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) +57.39
6. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +1:02.23
7. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +1:15.39
8. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +1:37.21
9. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +2:49.28
10. Ляшом/Полато (F, Peugeot 2008 DKR) +3:28.16

SSV/UTV, день 10 (Хараз – Шубайта, СД 175 км)
1. Гатрі/Флоене (USA/N, Overdrive OT3) 2:23.47
2. Хілдебранд/Казале (USA/N, Overdrive OT3) +0.25
3. Фаррес/Монлеон (E, Can-Am Maverick X3) +1.22

SSV/UTV, становище після десяти етапів
1. Кьюррі/Беррімен (USA, Can-Am Maverick X3) 46:22.15
2. Карякін/Власюк (RUS, Can-Am Maverick X3) +46.40
3. Лопес/Латрак (RCH, Can-Am Maverick X3) +1:14.58

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, ASO/DPPI, Red Bull Content Pool

15-01-2020 37667
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца