«Дакар»-2020, анонс: вантажівки

Ситуація в вантажному заліку зараз не надто оптимістична – кількість основних претендентів на перемогу продовжує суттєво скорочуватися. У багатьох уболівальників вже починає складатися враження, що в цьому році все може звестися до протистояння «синіх» та «червоних», тобто заводських команд KAMAZ-master (виставив екіпажі Едуарда Миколаєва, Дмитра Сотникова, Андрія Каргинова, Антона Шибалова) і MAZ- SPORTauto (його кольори захищають Сергій Вязовіч, Олександр Василевський, Олексій Вишневський). Напевно, чи не найпомітнішою подією стала дакарівська прем’єра нового прототипу MAZ 6440 RR капотного компонування (він же «крокодил»), який буде пілотувати Вязовіч – його колеги Василевський і Вишневський стартують на звичних бескапотних MAZ 5309 RR. Таким чином, команда з Білорусі стала наступним після Team de Rooy гравцем вищої ліги, який став просувати капотну концепцію. Поки з усіх відомих проектів «крокодилів» найуспішнішим залишається Iveco PowerStar, на якому Герард де Рой виграв два «Дакари».

Сумно, але факт – вперше за останні десять років команда Team de Rooy Iveco вже не значиться в переліку фаворитів «Дакара». Відсутність в її складі таких досвідчених пілотів, як Герард де Рой (пропускає марафон через проблеми зі здоров’ям), Федеріко Вільягра та Тон ван Генугтен – це справжній вирок всім переможним амбіціям… Є тільки невелика надія, що на новий склад Team de Rooy (Янус ван Кастер, Альберт Льовера, Віктор Верстейнен та Міхел Бекс) не будуть тиснути очікування якогось великого успіху – за таких умов є певний шанс поборотися за місце в Топ-5. А поки що головною надією марки Iveco стане чех Мартін Мацік з команди Big Shock Racing, який недавно вирішив пересісти зі звичного LIAZ 111.154 на Iveco PowerStar. Хто ще може поборотися за місця в Топ-5? Варіантів зараз не так вже й багато – хіба що чех Алеш Лопрайс на Tatra Jamal – Queen 69 та нідерландець Мартін ван ден Брінк на Renault Sherpa CBH385 (за умови, що не буде якихось суттєвих проблем з надійністю та стабільністю). Поки попередня оцінка шансів на перемогу дає десь таку картину – 80% у KAMAZ-master, 18% у MAZ-SPORTauto та всього 2% для всіх інших учасників…

Що ще можна відзначити в вантажному заліку? Напевно, тільки дві цікаві подробиці. Перша – нідерландська команда Riwald Dakar Team виставила експериментальний прототип з гібридною силовою установкою Renault C460 Hybrid Edition (за попередніми даними, електромотор ZF CeTrax lite на максимальній віддачі може додати десь 200 к.с. і 1600 Нм до наявних 1040 к.с. і 4600 Нм дизельного 12,8-літрового Renault DXI 13). Друга новина – японська команда Hino Team Sugawara виставить дві різних вантажівки Hino. Традиційний Hino 500 буде пілотувати Терухіто Сугавара (в цьому році він замінив свого знаменитого батька Йошімасу Сугавару на посаді керівника команди), а ось його напарник Ікуо Ханава виведе на старт змагань капотну версію Hino 600. Обидва вантажних прототипи оснащені 8,9-літровою «шісткою» потужністю 750 к.с., але «крокодил» Hino 600 поки що на 250 кг важчий за свого попередника (8,2 т проти 7,95 т у звичного Hino 500). В цілому, технічні характеристики японських вантажівок вражають – у Сугавари-молодшого є досить непогані шанси на фініш в Топ-10.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Flavien Duhamel (Red Bull Content Pool), Francois Flamand (DPPI), Big Shock Racing

05-01-2020 12746
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца