«Дакар»-2019, вантажівки, день 8: зміна пріоритетів

Після цієї фантастичної за своєю безглуздості історії з результатами на шостому етапі та стартовими місцями на сьомій спецділянці обом командам-фаворитам, тобто KAMAZ-master і Team de Rooy, довелося присвятити максимум уваги своїй тактиці на наступний день. Адже боротьба вийшла на фінішну пряму і чергова дурна плутанина з даними хронометражу і рішеннями суддів могла остаточно зіпсувати гонку всім сторонам… І якщо у Team de Rooy основне завдання залишалася незмінним, тобто кинути в чергову атаку Герарда де Роя (за активної підтримки його колег Вільягри, ван Генугтена і ван ден Хьовела), то камазівцям треба було вирішувати набагато більш складне завдання – кого все ж вести по трасі як однозначного свого лідера? Інакше можна було знову потрапити в таку ж само безглузду ситуацію, як днем раніше, коли KAMAZ-master в рамках підтримки Едуарда Ніколаєва «пригальмував» після старту Дмитра Сотнікова, навіть не підозрюючи про те, що саме той є справжнім лідером гонки (про цей факт, взагалі-то, майже всі дізналися лише через добу)…

Битва в вантажний категорії була нітрохи не слабкішою за цю тієї, що відбувалася у автомобілістів – спочатку Герард де Рой з Федеріко Вільягрою миттєво помчали у відрив, а Едуард Ніколаєв застряг в дюнах (судячи з усього, приблизно там же, де встигли добряче наковтатися піску Карлос Сайнс з Сірілем Депре) і втратив майже годину. Але з часом ситуація почала поступово змінюватися – на момент свого старту (через дві з половиною години після Ніколаєва) Дмитро Сотніков нарешті отримав повну свободу дій і відразу кинувся в атаку… І результат вийшов дійсно вражаючим – екіпаж «допоміжного» KAMAZ 43509 більш ніж на двадцять хвилин випередив всіх на спецділянці і однозначно став новим лідером марафону. Тепер вже точно майже не залишилося сумнівів у тому, ким в першу чергу треба буде «опікуватися» на останніх етапах… Продовжує радувати Сергій Вязовяч (MAZ-SPORTauto), який навіть після всіх своїх пригод (на кшталт перевороту після стрибка з дюни або годинного штрафу за пропуск контрольної точки) вдруге поспіль фінішував в Топ-3 на етапах і піднявся вже на сьоме місце в загальному заліку, відігравши при цьому одинадцять позицій!

Вантажівки, день 8 (Сан-Хуан де Маркона – Піско, СД 360 км)
1. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) 4:38.06
2. Ван Генугтен/Віллемсен/Дер Кіндерен (NL/B/NL, Iveco Powerstar) +22.01
3. Вязовіч/Гаранін/Жігулін (BY, MAZ 5309 RR) +23.13
4. Де Рой/Торральярдона/Родевальд (NL/E/PL, Iveco Powerstar) +25.09
5. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +27.06
6. Ван Кастерен/ван ден Босх/Ван Хоф (NL, Renault K520 +45.01

Вантажівки, становище після восьми етапів
1. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) 35:01.35
2. Ніколаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) +26.49
3. Де Рой/Торральярдона/Родевальд (NL/E/PL, Iveco Powerstar) +1:07.43
4. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +4:09.27
5. Ван Генугтен/Віллемсен/Дер Кіндерен (NL/B/NL, Iveco Powerstar) +5:09.35
6. Лопрайс/Покора/Алькайна (CZ/CZ/E, Tatra Queen 69) +5:40.12

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото KAMAZ-master, Dakar

16-01-2019 17467
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца