«Дакар»-2019, авто/SSV, день 8: відстріл триває

Судячи з усього, саме восьмий етап «Дакара» -2019 став найважчим для всіх без винятку – адже учасників на трасу цього разу випускали упереміш, не намагаючись якось розсортувати їх за категоріями. У підсумку, інтервали між окремими групами автомобілів або вантажівок часом досягали двох годин… Тобто у випадку якихось проблем багатьом екіпажам залишалося або розраховувати на свої сили, або навіть чекати пару годин когось зі своїх колег по команді – якщо йому випало потрапити в іншу стартову групу або він просто застряг десь в іншому місці. Якраз щось подібне сталося з усіма трьома екіпажами на Mini JCW Buggy… Стефан Петерансель двічі застряг в дюнах і витратив на відкопування більше двадцяти хвилин. Ще гірше справи йшли у Карлоса Сайнса і Сіріля Депре – обидва застрягли приблизно в 400 м один від одного, втратили чимало часу, після чого з безліччю технічних проблем дуже і дуже «болісно» їхали ще близько 200 км до фінішу етапу (у француза пропало дві передачі в КПП, а іспанець весь залишок допа проїхав без гідропідсилювача керма)…

Зате для Себастьяна Льоба (Peugeot 3008 DKR) та Нассера Аль-Аттіі (Toyota Hilux) цей етап склався просто ідеально – мінімум навігаційних проблем, все піщані пастки вони «розшифрували» здалеку і миттєво йшли на безпечні траєкторії… У підсумку, ця пара конкурентів уже в третій раз на нинішньому «Дакара» взяла два перших місця на спецділянці – причому завжди в одному й тому ж порядку, Льоб виграє, Аль-Аттія другий. Тепер залишається тільки задумливо вивчати відрив катарця, який за два етапи до фінішу випереджає Хоана Нані Рому вже на три чверті години – треба дуже сильно прогнівити Фортуну, щоб на фініші розгубити всю цю казкову перевагу… Зате очікується грандіозна битва за другу і третю сходинки подіуму – адже Стефан Петерансель звалився з другого на четверте місце, Себастьян Лбоб з боєм пробився на третю позицію і всього лише на 16 секунд відстає від Хоана Роми! Таким чином, попередній прогноз перебігу подій на наступний етап виглядає наступним чином – Нассер Аль-Аттія готовий мало не пішки крастися на фініш, аби зберегти своє лідерство перед фінальним днем, а за його спиною мінімум троє будуть рубатися просто насмерть.

Цікаво було ще спостерігати за тим, як повільно, але вірно Карлос Сайнс (Mini JCW Buggy) з Гініелем де Вільєрс (Toyota Hilux) після всіх своїх неприємностей пробивалися назад в Топ-10, у чому і досягли успіху. Все ж важко придумати більш наочний приклад того, як велетенський досвід виступів на змаганнях рівня «Дакару» плюс в поєднанні з топовою гоночною технікою (заводська машина є заводська машина!) здатні буквально «перемолоти» більшість проблем в марафоні – навіть маючи шість-сім годинам відставання, можна пробитися назад в групу найсильніших… А вже яка шалена карусель крутиться у другому десятку – там дійсно йде справжня битва за виживання, прагнення за всяку ціну дістатися до фінішу. Живим прикладом став литовсько-польський екіпаж Бенедіктаса Ванагаса і Себастьяна Розвадовського (Toyota Hilux Overdrive), який набрав повну торбу проблем – переворот на дюні, кілька піщаних пасток, з яких довелося викопуватися майже вручну (вийшов з ладу вбудований підйомник), відмова гідропідсилювача керма… Але вони все ж дотягли свій Blackhawk (саме таке власне ім’я носить їх Toyota) до фінішу допа і стали 14-ми в загальному заліку!

У заліку SSV/UTV теж була своя власна карусель, яка принесла чергову зміну лідера – після того, як чилієць Франсіско Лопес виграв третій етап поспіль, він нарешті остаточно надолужив все втрачене минулого тижня і повернувся на першу позицію в загальному заліку. Причому після цілої низки різних епізодів та інцидентів перевага екс-мотоцикліста стала навіть дуже чималою – його земляк Родріго Хав’єр Морено вийшов на другу позицію, але відстає вже більш ніж на півсотні хвилин… А ось торішній переможець «Дакара» в цій категорії, бразилець Рейналду Варела, знову нахапав проблем – втратив півтори години і відразу впав на четверте місце, пропустивши вперед ще одного екс-мотоцикліста, іспанця Герарда Фарреса Гуелля. Але малоймовірно, що хтось готовий стверджувати, що боротьба вже завершилася – зараз навіть година відриву майже нічого не вирішує…

Автомобили, день 8 (Сан-Хуан де Маркона – Піско, СД 360 км)
1. Льоб/Елена (F/MC, Peugeot 3008 DKR) 3:54.53
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +7.27
3. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +15.15
4. Де Вільєрс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux) +15.55
5. Рома/Харо (E, Mini JCW Rally) +15.57
6. Аль-Раджі/Готтшальк (SA/D, Mini JCW Rally) +22.51
7. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Raptor RS CC) +28.36
8. Петерансель/Кастера (F, Mini JCW Buggy) +31.41
9. Ляшом/Полато (F, Peugeot 2008 DKR) +36.22
10. Шабо/Пілло (F, Toyota Hilux Overdrive) +41.16

Автомобілі, становище після восьми етапів
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 29:15.50
2. Рома/Харо (E, Mini JCW Rally) +46.29
3. Льоб/Елена (F/MC, Peugeot 3008 DKR) +46.45
4. Петерансель/Кастера (F, Mini JCW Buggy) +53.30
5. Депре/Коттре (F, Mini JCW Buggy) +2:15.27
6. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +2:19.50
7. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Raptor RS CC) +2:56.07
8. Аль-Раджі/Готтшальк (SA/D, Mini JCW Rally) +3:54.57
9. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +6:42.15
10. Де Вільерс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux) +7:01.01

SSV/UTV, день 8 (Сан-Хуан де Маркона – Піско, СД 360 км)
1. Лопес/Леон (RCH, Can-Am Maverick X3) 4:38.34
2. Баумгарт/Андреотті (BR, Can-Am Maverick X3) +4.47
3. Фаррес/Оліверас (E, Can-Am Maverick X3) +10.04

SSV/UTV, становище після восьми етапів
1. Лопес/Леон (RCH, Can-Am Maverick X3) 36:16.18
2. Морено/Аража (RCH, Can-Am Maverick X3) +54.10
3. Фаррес/Оліверас (E, Can-Am Maverick X3) +1:08.09

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ASO/DPPI, PH Sport, Marian Chytka, South Racing Can-Am

16-01-2019 20295
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца