«Дакар»-2018, вантажівки, день 6: швидкісний «конвой»

Коли майже тиждень спостерігаєш, як дакарівська техніка постійно «порпається» в пісках пустелі Наска, якось не береш до уваги, що «Дакар» може запропонувати і зовсім інші умови. Вчорашній етап з Арекіпи в Ла-Пас миттєво нагадав всім, що ралі-рейди відбуваються не тільки в пустелі… І справа не тільки в тому, що маршрут марафону вчора забрався в Анди, кудись під саме небо. Просто за останній тиждень можна було повністю забути про те, що ралі-рейд часто проходить не тільки в пісках під палючим сонцем, а й на якійсь вузькій грунтовці, де навіть на двох мотоциклах не завжди розминешся, та ще й під дрібним дощиком, на сирому гравії… Ось вчора ми і побачили це майже забуте за цілий рік видовище – привіт, звична Південна Америка!

Коли нарешті вдалося перевести подих після шаленої п’ятиденки в перуанській пустелі, прийшов час на підрахунок втрат у вантажному заліку – виявилося, поза грою виявилася майже третина екіпажів (точніше, 12 з початкових 44 на старті). Найпомітніші втрати – сходи чеха Алеша Лопрайса (який швидко «замордував» свою Tatra Jamal Queen 69, а потім добив її переворотом на п’ятому етапі) і Мартіна ван ден Брінка (багато хто розраховував, що він на своєму Renault Sherpa зможе влаштувати непогану бійку за подіум). Варто ще згадати великі відставання і штрафи у Мартіна Коломи (Tatra Buggyra Racing), Антона Шібалова (КАМАЗ-мастер), Олександра Василевського і Олексія Вишневського (обидва МАЗ-СПОРТавто). Такий вже він, цей «Дакар»…

Вчора вантажний залік відпрацював етап в режимі «швидкісного конвою» – є шлях, яким треба гнати без жодного відхилення від маршруту (інакше підеш кудись в поле, перекинешся на схилі або впадеш кудись під укіс). Причому гнати дійсно швидко – то непросто, бо це все ж високогір’я, навіть великі турбодизелі не надто добре себе почувають в таких умовах… Ось тут-то як слід побешкетували екіпажі Team de Rooy – Федеріко Вільягра з Тоном ван Генугтеном на Iveco Powerstar не тільки показали перший і третій часи на етапі, але ще й навіть примудрилися випередити на вузькій трасі Айрата Мардєєва (KAMAZ 4326) з Сергієм Вязовічем (MAZ 5309 RR)! Однак в загальному заліку істотних змін майже не відбулося – хіба тільки Терухіто Сугавара (Hino 500 Series) віддав п’яту позицію Дмитру Сотнікову на новому KAMAZ 43509.

Вантажівки, день 6 (Арекіпа – Ла-Пас, СД 313 км)
1. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) 3:22.23
2. Коломи/Стросс/Плни (CZ, Tatra Phoenix) +2.46
3. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) +2.58
4. Сотніков/Ахмадєєв/Мустафін (RUS, KAMAZ 43509) +3.28
5. Мацік/Томашек/Мрква (CZ, LIAZ 111.154) +4.03
6. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) +5.25
7. Вязовіч/Гаранін/Жигулін (BY, MAZ 5309 RR) +6.21
8. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +12.24
9. Ван Кастерен/Де Граф/Моув (NL, Renault K520) +15.56
10. Ван ден Хьовел/Ван Орт/Ван Рой (NL, Scania Torpedo) +16.31

Вантажівки, становище після шести етапів
1. Николаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) 19:27.27
2. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) +52.40
3. Вязовіч/Гаранін/Жигулін (BY, MAZ 5309 RR) +2:24.42
4. Мацік/Томашек/Мрква (CZ, LIAZ 111.154) +3:14.18
5. Сотніков/Ахмадєєв/Мустафін (RUS, KAMAZ 43509) +3:59.13
6. Сугавара/Такахаші (J, Hino 500 Series) +4:05.01
7. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +4:18.14
8. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) +4:29.59
9. Ардавічус/Брьойнкенс/Хьойсман (KZ/B/NL, Iveco Powerstar) +4:43.59
10. Ван ден Хьовел/Ван Орт/Ван Рой (NL, Scania Torpedo) +5:25.58

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Team de Rooy, Buggyra Racing

12-01-2018 23741
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца