«Дакар»-2018, вантажівки, день 5: перерахунок

Після того, що відбувалося в середу в інших заліках (мотоцикли, квадроцикли, автомобілі), ніхто не ризикнув б спрогнозувати хід подій у вантажній категорії – якщо набагато легша техніка так легко застрягала в дюнах і провалювалася в найпідступніші піщані пастки, що ж станеться з багатотонними вантажівками?! Напевно, настрій більшості «провісників» можна було охарактеризувати приблизно так – стримано-похмурий песимізм. Найоптимістичніший прогноз, схоже, лунав так: «Сядуть всі, але приблизно порівну – по півгодини-годину «відсидки» в пісках на кожного. Але комусь може і реально пощастити!»

Однак, на превеликий подив, все склалося досить спокійно – не без пригод, звичайно, але і лих вселенського масштабу, здатних розірвати і розкидати всю групу лідерів, не було. Звичайно, хтось втрачав темп на окремих фрагментах траси, хтось досхочу наївся піску при відкопуванні вантажівки… Але при цьому обійшлося без таких катастроф, як аварія Себастьяна Льоба і падіння Сергія Карякіна з Рафалом Соніком. Був, правда, один «гострий» епізод, коли Едуард Ніколаєв на одній з дюн мало не перекинув свій KAMAZ 4326 – машина хоч і не лягла на бік, але похилилась так, що ніяк не могла вибратися з цієї раптової пастки. Але пощастило, що це сталося на самому початку спецділянки, коли вантажний «караван» ще не встиг роз’їхатися по всій пустелі – допомога в особі чеха Мартіна Коломи прибула швидко, за 15 хвилин вантажівка лідера стояла на колесах.

Незважаючи на цей нервовий інцидент, Ніколаєв швидко набрав темп, надолужив все згаяне і прибув на фініш з найкращим часом – в загальному заліку його відрив від Федеріко Вільягри досяг майже години. Другий час на етапі спочатку належав Сергію Вязовічу на MAZ 5309 RR – білорус програв переможцю допа лише шість хвилин. На жаль, в МАЗ-СПОРТавто недовго святкували такий чудовий результат свого екіпажу – за кілька годин судді почали перерахунок часів деяких машин. Все сталося через аварію голландця Тома Коронела, чий Buggy Jefferies перекинувся в найвужчому місці між пагорбами і заблокував трасу. Щонайменше чотирьом екіпажам компенсували втрачений час – 10 хвилин Дмитру Сотнікову, 20 хвилин Айрату Мардееву, 25 хвилин Терухіто Сугаварі, 30 хвилин Мартіну Маціку… Після остаточного затвердження результатів з’ясувалося, що КАМАЗ-мастер здобув три перших місця на етапі.

Вантажівки, день 5 (Сан-Хуан де Маркона – Арекіпа, СД 268 км)
1. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) 3:37.12
2. Сотніков/Ахмадєєв/Мустафін (RUS, KAMAZ 43509) +3.23
3. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +3.27
4. Вязовіч/Гаранін/Жигулін (BY, MAZ 5309 RR) +6.23
5. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) +12.57
6. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) +21.10
7. Коломи/Стросс/Плни (CZ, Tatra Phoenix) +21.14
8. Василевський/Віхренко/Запорощенко (BY, MAZ 5309 RR) +22.06
9. Ардавічус/Брьойнкенс/Хьойсман (KZ/B/NL, Iveco Powerstar) +25.51
10. Сугавара/Такахаші (J, Hino 500 Series) +27.34

Вантажівки, становище після п’яти етапів
1. Николаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) 15:59.27
2. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) +58.05
3. Вязовіч/Гаранін/Жигулін (BY, MAZ 5309 RR) +2:28.46
4. Мацік/Томашек/Мрква (CZ, LIAZ 111.154) +3:15.40
5. Сугавара/Такахаші (J, Hino 500 Series) +3:24.08
6. Сотніков/Ахмадєєв/Мустафін (RUS, KAMAZ 43509) +4:01.00
7. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +4:11.15
8. Ардавічус/Брьойнкенс/Хьойсман (KZ/B/NL, Iveco Powerstar) +4:38.22
9. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) +4:43.26
10. Ван ден Хьовел/Ван Орт/Ван Рой (NL, Scania Torpedo) +5:14.52

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Instagram (dakarrally), Facebook (Dakar Rally)

11-01-2018 17970
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца