«Дакар»-2018, мото/квади, день 7: битва трьох

Було б величезною помилкою вважати, що після виходу з перуанської пустелі Наска і дня відпочинку в Ла-Пасі учасники «Дакара» отримають простіший маршрут – високогірні етапи в Болівії і Аргентині здатні добряче попсувати нерви будь-кому… Відсутність або невелика кількість пісків і дюн ще не роблять марафон легшим – гравійні і кам’яні траси здатні влаштувати нітрохи не менше проблем, особливо якщо організатори вдало підберуть якісь «капості» (пару-трійку навігаційних загадок в поєднанні зі складним фрагментом десь в ущелині, де треба пройти тільки по строго визначеному маршруту, без щонайменших відхилень вбік). Ось і вчора на виїзді з Ла-Паса ввімкнули «марафонський» режим – два етапи без супроводу техничок… Протягом двох днів учасники повинні усувати будь-яку несправність чи пошкодження лише власними силами.

Мотоциклісти переконалися в цьому найпершими – марш через солончаки пустелі Уюні легкою прогулянкою не став. Начебто і якихось піщаних пасток не було, але їхати 425 кілометрів на висоті 3700-3900 метрів над рівнем моря – «задоволення» не з найприємніших… І начебто на діаграмі допа особливих перепадів висоти немає (всі «коливання» в межах 200 м), а якоїсь видатної прудкості учасники не показали – Хоан Барреда Борт (Honda) подолав трасу з середньою швидкістю трохи вище 80 км/год, тобто ненабагато швидше, ніж кілька днів тому на нищівних пустельних етапах в Насці. До речі, іспанцеві вчора в черговий раз не пощастило – він хоч і виграв етап, але не уникнув серйозного падіння (була навіть підозра на перелом ноги). На щастя, діагноз не підтвердився, але все ж приємного мало – їхати далі з сильними забоями…

Треба визнати, мотоциклетний залік дійсно радує всіх глядачів, які скучили за щільною боротьбою – позаду вже цілий тиждень, а на перемогу, як і раніше, реально претендують не менше п’яти-шести пілотів, які поки ще вкладаються в інтервал 15 хвилин. Такої щільності немає ніде – в інших категоріях відриви обчислюються мінімум десятками хвилин, а то й годинами! Найцікавіше, що в фаворитах досі йдуть три різні марки… KTM з Тобі Прайсом і Маттіасом Валькнером ніяк не вдається довести свою перевагу – австрійська команда майже весь час перебуває в ролі переслідувача, а перші позиції поки ділять між собою представники японських марок Yamaha (француз Андрієн ван Беверен знову став лідером) і Honda (Хоан Барреда Борт і Кевін Бенавідес укомплектували Топ-3). І помітної переваги досі ніхто не має – «терези» весь час хитаються туди-сюди..

Тим часом Ігнасіо Касале в гросмейстерському стилі розігрує свою партію в заліку квадроциклів. Скоріш, навіть в східному стилі – чилієць веде свою власну гонку, не форсує події, а ввечері після фінішу сідає на березі річки і спостерігає, як повз нього пропливають амбіції його переслідувачів… Варто складати солідний список тих, кого Касале «пересидів» на трасі за тиждень гонки – Сергій Карякін, Рафал Сонік, до яких вчора приєднався і Пабло Копетті (аргентинець зійшов через технічні проблем і втратив третє місце в загальному заліку). І поки чилієць реалізує свою програму дій на всі 200% – його відрив від Алексіса Ернандеса складає рівно годину. Тим часом етапи виграють лише ті пілоти, які поки нічим не загрожують Касале – на солончаках Уюні відзначився француз Аксель Дютрі, який завдяки цьому вийшов на п’яте місце в загальному заліку.

Мотоцикли, день 7 (Ла-Пас – Уюні, СД 425 км)
1. Барреда (E, Honda CRF 450 Rally) 5:11.10
2. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) +2.51
3. Бенавідес (RA, Honda CRF 450) +8.02
4. Прайс (AUS, KTM 450) +8.43
5. Квінтанілья (RCH, Husqvarna FR 450 Rally) +8.53
6. Валькнер (A, KTM 450) +9.16

Мотоцикли, становище після семи етапів
1. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) 21:49.18
2. Бенавідес (RA, Honda CRF 450) +3.14
3. Барреда (E, Honda CRF 450 Rally) +4.45
4. Валькнер (A, KTM 450) +8.18
5. Прайс (AUS, KTM 450) +13.34
6. Де Сультре (F, Yamaha WR 450F) +16.39

Квадроцикли, день 7 (Ла-Пас – Уюні, СД 425 км)
1. Дютрі (F, Yamaha Raptor 700) 6:59.04
2. Медейруш (BR, Yamaha Raptor 700) +4.50
3. Касале (RCH, Yamaha Raptor 700) +8.58

Квадроцикли, становище після семи етапів
1. Касале (RCH, Yamaha Raptor 700) 26:55.11
2. Ернандес (PE, Yamaha Raptor 700) +1:01.09
3. Гонсалес (RA, Yamaha Raptor 700) +1:28.13

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Honda, Yamaha, Facebook (Axel Dutrie)

14-01-2018 18705
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца