«Дакар»-2018, мото/квади, день 4: халепа за халепою

Рівень складності «Дакара» стрімко зростає з кожним днем – позаду лише чверть бойової дистанції (трохи більше дев’ятисот кілометрів спецділянок з запланованих чотирьох тисяч), а список втрат вже такий, ніби до фінішу марафону залишилося тільки три-чотири дні. Вчорашній етап мав стати дійсно серйозним випробуванням – 330 кілометрів, більше половини маршруту прокладені в піщаній частині пустелі, вистачало і нищівних кам’янистих фрагментів (майже чверть допу). На додачу до цього, у вівторок почалася «висотна» частина гонки, учасникам довелося добряче попрацювати «альпіністами» – старт знаходився десь на рівні моря, після чого траса швидко рвонула на двокілометрову висоту!

Схоже, зараз мотоциклістам особливо невигідно перебувати на позиції лідера. Мало того, що досі нікому не вдавалося протриматися на першому місці два дні поспіль, так ще і можна навіть стати трохи забобонним – варто комусь очолити гонку, як на цього «щасливчика» миттєво сиплються дуже серйозні неприємності. За прикладами далеко ходити не треба – два дні тому лідер Хоан Барреда Борт (Honda) добре так заблукав, майже півгодини кружляв пустелею. А вчора набагато прикріша неприємність підстерегла Сема Сандерленда з KTM – британець стартував першим, швидко збився з темпу, мав невдале падіння, травмував спину і змушений був припинити подальший виступ… Історія повторюється майже без змін – рік тому те ж саме сталося з іншим лідером КТМ, Тобі Прайсом, який в ранзі переможця попереднього «Дакара» теж потрапив у серйозну аварію.

І все в черговий раз змішалося в мотоциклетному заліку – етап приніс переможний дубль марці Yamaha у виконанні Адріена ван Беверена і Ксав’є де Сультре. Більш того, ван Беверен спромігся взяти переконливий реванш за провал на попередньому етапі, коли звалився з другого на сьоме місце – зараз же француз миттєво злетів на позицію лідера! Ось тільки чи надовго, з таким-то «прокляттям лідера»? Щільність результатів зараз така (десять пілотів в інтервалі 14 хвилин), що вже наступного дня Топ-10 може легко «перевернутися» з ніг на голову (то як мінімум) або взагалі втратити мало не половину претендентів на подіум…

У заліку квадроциклів теж поступово починається серйозна «гойдалка» – напередодні Сергій Карякін через проблеми з навігаційним обладнанням втратив майже півгодини, які і намагався відіграти. І в якийсь момент ситуація почала складатися на його користь – чилієць Ігнасіо Касале десь на середині спецділянки програвав понад десять хвилин. Але потім стан справ різко вирівнявся – Касале на фініші програв Карякину лише 43 секунди. Таким чином, загальний підсумок все одно виявився на користь чилійця – адже він майже повністю зберіг ті ж 25 хвилин переваги в загальному заліку… Найцікавіша боротьба почала розпалюватися в районі третього місця – в Топ-3 пробився перуанець Алексіс Ернандес, його намагаються наздогнати мінімум четверо (аргентинці Пабло Копетті, Густаво Гальєго, Херемія Гонсалес і поляк Рафал Сонік).

Мотоцикли, день 4 (Сан-Хуан де Маркона – Сан-Хуан де Маркона, СД 330 км)
1. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) 4:08.23
2. Де Сультре (F, Yamaha WR 450F) +5.01
3. Валькнер (A, KTM 450) +7.10
4. Квінтанілья (RCH, Husqvarna FR 450 Rally) +7.32
5. Світко (SK, KTM 450) +7.45
6. Оліверас (E, KTM 450) +8.39

Мотоцикли, становище після чотирьох етапів
1. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) 11:03.23
2. Квінтанілья (RCH, Husqvarna FR 450 Rally) +1.55
3. Бенавідес (RA, Honda CRF 450) +3.15
4. Валькнер (A, KTM 450) +5.23
5. Де Сультре (F, Yamaha WR 450F) +7.34
6. Прайс (AUS, KTM 450) +10.14

Квадроцикли, день 4 (Сан-Хуан де Маркона – Сан-Хуан де Маркона, СД 330 км)
1. Карякін (RUS, Yamaha Raptor 700) 4:56.34
2. Касале (RCH, Yamaha Raptor 700) +43
3. Ернандес (PE, Yamaha Raptor 700) +5.31

Квадроцикли, становище після чотирьох етапів:
1. Касале (RCH, Yamaha Raptor 700) 13:00.42
2. Карякін (RUS, Yamaha Raptor 700) +25.30
3. Ернандес (PE, Yamaha Raptor 700) +35.01

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Marcelo Maragni/Red Bull Content Pool, Yamaha, Facebook (Ignacio Casale)

10-01-2018 2691
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца