Cyprus Rally, СД9: «повзучий» ранок

Фінальний день кіпрського етапу ERC і MERC вже не пропонував жодних «комбінацій» з форматом допів – є секція з трьох спецділянок, налічує 52,81 км, майже повністю проходить на гравії (є тільки один асфальтовий фрагмент довжиною всього лиш 1 км), заплановані два проїзди без якихось змін в маршруті протягом всього дня. Сьогодні уболівальників та учасників чекали відповіді на цілий ряд питань… Як саме буде складатися боротьба за перемогу між Нассером Аль-Аттією та Олексієм Лукьянюком? Чи зуміє хтось (точніше, Кріс Інгрем або Лукаш Хабай) витіснити кіпріота Сімоса Галатаріотіса з третьої сходинки подіуму? Як буде виглядати трійка лідерів чемпіонату Європи за підсумками Cyprus Rally? Дещо прояснилося на першому ж ранковому СД, коли Аль-Аттія ще на чверть хвилини відірвався від Лукьянюка – щось подібне катарець здійснив добу тому, коли почав суботню частину ралі приблизно такою ж атакою, яка принесла йому 25 секунд відриву.

Негайно з’ясувалося, що недільні спецділянки набагато повільніші за суботні – якщо на першому ранковому допі середня швидкість переможця склала 65,1 км/год, то на наступному СД цей показник впав до позначки 55,5 км/год (Нассеру Аль-Аттії знадобилося майже 23 з половиною хвилини, щоб проїхати 21,57 км)! Картина анітрохи не змінилася і на фініші секції – на спецділянці Asinou (11,07 км) нікому не вдалося подолати бар’єр в 60 км/год (ближче всіх до цієї мети опинився Аль-Аттія, який показав 59,9 км/год)… У підсумку, середня швидкість лідера на цій секції склала 59,8 км/год, а аналогічний показник за підсумками всього ралі різко впав зі вчорашніх 73,8 км/год до 68,1 км/год! А попереду ж ще один заїзд на цій «повзучій» секції. Таким чином, Нассер Аль-Аттія продовжує впевнено лідирувати на Кіпрі й вже довів свій відрив від Олексія Лукьянюка до 50 секунд – насправді дуже непоганий запас часу, щоб спокійно «дограти» фінальну секцію… Боротьба за третю позицію, здається, теж стрімко згасає – Галатаріотіс зараз випереджає Інгрема майже на 45 секунд.

Становище після СД9
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, VW Polo GTI R5) 2:09.29,4
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +50,9
3. Галатаріотіс/Іоаннну (CY, Skoda Fabia R5) +2.48,3
4. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +3.32,9
5. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +4.09,0
6. Хірвонен/Оттман (FIN, Ford Fiesta R5) +4.47,7
7. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +5.55,0
8. Фон Турн/Еттель (D/A, Skoda Fabia R5 evo) +6.04,9
9. Фернандес/Коронадо (RCH, Skoda Fabia R5 evo) +7.07,8
10. Аль-Куварі/Кларк (Q/GB, Skoda Fabia R5) +7.32,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

29-09-2019 8033
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца