Cyprus Rally, СД3: перетягування линви

Суботню секцію кіпрського ралі організатори реалізували в форматі «по спадаючій», коли кожна наступна спецділянка з трьох є коротшою від попередньої. Спочатку учасники вирушають на доп Kellia довжиною 19,87 км (зі змішаним покриттям, 77% гравію і 23% асфальту), після чого настає черга на Analiontas (14,41 км, повністю гравійна, причому це єдина така «однорідна» спецділянка в маршруті всього ралі) і Cyta Stavrovouni (11,28 км, на 60% складається з асфальтових доріжок). У підсумку, на петлю припадають 45,56 км бойової дистанції, з яких 11,34 км проходять на асфальті. Якраз таке чергування різних видів покриття найчастіше стає найскладнішим завданням для екіпажів – вдалий вибір шин, компромісні налаштування підвіски, оптимальний темп протягом всієї секції (щоб і час не втратити через зайву обережність, і покришки не знищити)…

Після того, що Нассер Аль-Аттія витворяв вчора під час вільних тренувань і кваліфікації (виграв всі заїзди, та ще й з пристойним відривом від своїх основних суперників, Олексія Лук’янюка і Юусо Нордгрена), багато хто очікував побачити щось схоже у виконанні катарця і сьогодні на ранкової секції… Однак Cyprus Rally раптово запропонувало інший сценарій – у Аль-Аттіі забарахлив перепускний клапан, що помітно збило його з темпу, внаслідок чого кращий час на стартовій спецділянці показав Лук’янюк, з відривом більш восьми секунд від свого головного суперника! Але Нассер не був б самим собою, якби не спробував якось відігратися – катарець виграв решту два допи секції і скоротив своє відставання до 5,6 с, після чого гонка відразу перетворилася на справжнє «перетягування линви», хто кого дотисне… На третій позиції спокійно розташувався юніор Skoda Motorsport Юусо Нордгрен – до лідерів фін не дуже дотягується, але всі інші екіпажі залишив далеко позаду. Поки все попередні прогнози підтверджуються практично повністю – саме це тріо лідерів і диктує умови.

Становище після СД3
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 25.59,7
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Ford Fiesta R5) +5,6
3. Нордгрен/Суомінен (FIN, Skoda Fabia R5) +23,2
4. Галатаріотіс/Іоанну(CY, Skoda Fabia R5) +51,1
5. Цулофтас/Хрізостому (CY, Citroen DS3 R5) +52,9
6. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +53,2
7. Авджіоглу/Коркмаз (TR, Skoda Fabia R5) +1.24,8
8. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +1.28,2
9. Пташек/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +1.29,9
10. Штайф/Еглова (CZ, Skoda Fabia R5) +1.42,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

16-06-2018 13039
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца