Cyprus Rally, СД3: лідер без сюрпризів

Маршрут кіпрського ралі вийшов досить збалансованим – по шість спецділянок в суботу та неділю, дистанція теж розподілена майже порівну (94,14 км і 105,62 км). Але все ж існує одна суттєва відмінність – сьогоднішні допи є «комбінованими» (приблизно чверть всієї суботньої бойової дистанції проходить на асфальті, або 22,31 км з 94,14 км). Для порівняння, в неділю можна нарахувати максимум два кілометри асфальтових фрагментів траси… Таким чином, всі вболівальники та учасники на Кіпрі отримують два абсолютно різних гоночних дня – перший на «мікст»-покритті, другий більш ніж на 98% пройде на повноцінному гравії. Зараз, на початку змагань, найбільше цікавлять два питання… Перше – як складеться боротьба трьох лідерів ERC, тобто Олексія Лукьянюка, Кріса Інгрема та Лукаша Хабая? Друге – наскільки серйозним виявиться втручання Нассера Аль-Аттії, Мікко Хірвонена і деяких місцевих екіпажів на техніці R5 в цю боротьбу за титул чемпіона Європи?

Кіпр негайно підтвердив свою репутацію одного з найповільніших ралі Європи – після ранкової секції (три спецділянки загальною довжиною 52,79 км) середня швидкість лідера склала 76,1 км/год. Біль того, цього показнику вдалося досягти тільки завдяки Analiontas, єдиному суботньому допу, який повністю проходить на гравії – середня швидкість переможця на ньому склала 92,4 км/год… Лідер визначився миттєво – Нассер Аль-Аттія тримає той темп, який взяв ще в п’ятницю вранці у кваліфікації, виграв три спецділянки поспіль і майже на півхвилини випереджає Олексія Лукьянюка. На третій позиції йде Сімос Галатаріотіс, місцевий «джокер», який втрутився в бій лідерів ERC. І якщо Лукьянюк тримається в Топ-3, то обидва його опоненти, Кріс Інгрем (всупереч попереднім даним, стартував на старій Skoda Fabia R5) і Лукаш Хабай, не надто вдало стартували і поки що воюють між собою за четверту позицію – їх відставання від Лукаса вже склало понад хвилину…

Становище після СД3
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, VW Polo GTI R5) 41.38,3
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +26,0
3. Галатаріотіс/Іоаннну (CY, Skoda Fabia R5) +1.21,5
4. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.37,5
5. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +1.45,3
6. Хірвонен/Оттман (FIN, Ford Fiesta R5) +1.55,6
7. Эрді/Ковач (H, Skoda Fabia R5) +2.04,1
8. Фон Турн/Еттель (D/A, Skoda Fabia R5 evo) +2.26,2
9. Аль-Куварі/Кларк (Q/GB, Skoda Fabia R5) +2.44,0
10. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +2.48,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Josef Petrů

28-09-2019 11861
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца