Cyprus Rally, кваліфікація: ранок Аль-Аттії

Всупереч очікуванням, сьогоднішні вільні тренування та кваліфікація на Cyprus Rally, сьомому етапі ERC, виявилися досить багатими на події. Перш за все, порадував той факт, що на тренувально-кваліфікаційній трасі (довжина 3,53 км) з’явилися всі 17 попередньо заявлених екіпажів на автомобілях категорії R5. Правда, один з них все ж вибув під час другого вільного заїзду – німець Альберт фон Турн-унд-Таксіс досить серйозно пошкодив свою Skoda Fabia R5 evo, внаслідок чого змушений був пропустити кваліфікацію… Щось подібне сталося і з головним фаворитом заліку ERC2 – аргентинець Хуан Карлос Алонсо під час тренувань показав перший і другий часи, але через технічні проблем так і не зміг вийти на старт кваліфікації. В цілому, весь ранок пройшов під знаком повної переваги Нассера Аль-Аттіі на VW Polo GTI R5 – катарець у всіх заїздах показував кращі часи, а за підсумками кваліфікації випередив найближчого суперника на півтори секунди!

Найбільше цікавило, чим завершиться перша сутичка претендентів на титул чемпіона Європи. Гору в цьому своєрідному «пролозі» взяв Олексій Лукьянюк, який став другим у кваліфікації – британець Кріс Інгрем (п’яте місце) та поляк Лукаш Хабай (сьома позиція) помітно відстали від Лукаса, десь на 2,25 секунди та 3,25 секунди відповідно… Мікко Хірвонен завершив кваліфікацію з шостим часом – цікаво, який темп він продемонструє в суботу-неділю? До речі, є якась певна іронія долі в тому, що третє місце за підсумками кваліфікації належало угорцю Норберту Херцігу (VW Polo GTI R5) – три дні тому його штурман Рамон Ференц був спійманий на одному з допів і отримав звинувачення у нелегальному ознайомленні з трасою. Спочатку угорський екіпаж був оштрафований на 1000 євро, але потім судді суттєво посилили покарання – вчора було вирішено, що Херціг з Ференцем в суботу почнуть Cyprus Rally з двома хвилинами штрафу. У суботу-неділю заплановано 12 спецділянок загальною довжиною 199,76 км (87% дистанції прокладені на гравії, решта на асфальті).

Cyprus Rally, кваліфікація (Топ-10)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, VW Polo GTI R5) 2.04,874
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +1,557
3. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +2,472
4. Галатаріотіс/Іоаннну (CY, Skoda Fabia R5) +2,939
5. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) +3,809
6. Хірвонен/Оттман (FIN, Ford Fiesta R5) +4,561
7. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +4,810
8. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +6,183
9. Фернандес/Коронадо (RCH, Skoda Fabia R5 evo) +7,009
10. Аль-Куварі/Кларк (Q/GB, Skoda Fabia R5) +7,583

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото politis.com.cy, kerkida.net

27-09-2019 11905
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца