Croatia Rally: все вирішили 0,6 секунди!

Ситуація в групі лідерів хорватського ралі стрімко набирає все більш химерних обрисів – все йде до того, що після фінішу змагання підсумкові результати цілком можуть бути переглянуті в гірший для Toyota Gazoo Racing бік. Очевидно, мова про ту безглузду ранкову аварію Себастьяна Ож’є на дорожній секції – в Інтернеті вже з’явилися відео, як французький екіпаж після інциденту, попри на наполягання та заперечення дорожньої поліції, забирається з місця події… Можна навіть не сумніватися, що цей епізод неодмінно стане приводом для серйозного розгляду з участю всіх сторін – екіпажу, команди, суддів і поліції. І цілком можливий варіант, що після фінішу Croatia Rally результат Себастьяна Ож’є і Жюльєна Інграссії буде анульований чи обтяжений чималим штрафом – що миттєво змінить ситуацію в чемпіонаті на користь Hyundai… А поки повернемося до подій на фінальному Power Stage, де сформували наступний порядок старту для «телевізійної» групи – спочатку чотири представники WRC-2 (Міккельсен, Буласія, Сунінен, Остберг), потім дев’ять екіпажів на WRC.

У дивізіоні WRC-2 ключові гравці дуже швидко розібралися з усіма основними питаннями – Мадс Остберг, Теему Сунінен і Марко Буласія, які гарантували собі місця на подіумі в Хорватії, вже нікуди не поспішали та спокійно фінішували. Таким чином, лише Андреас Міккельсен вирішив атакувати та легко досяг успіху – без особливого опору з боку суперників показав найкращий час на Power Stage (на дистанції 14,09 км майже на дев’ять секунд випередив Сунінена), записав на свій рахунок п’ять бонусних очок і дав екіпажам з вищої ліги перший орієнтир (8.29,2). Невеликою несподіванкою став відверто слабкий заїзд у виконанні П’єра-Луї Лубе, який сьогодні повернувся на трасу за допомогою SupeRally – француз на Hyundai i20 Coupe WRC відстав від Міккельсена на Skoda Fabia Rally2 evo на вісім секунд. Тому довелося чекати Крейга Бріна (Hyundai i20 Coupe WRC), щоб нарешті отримати чіткий орієнтир – ірландець промчав по допу за 8.17,0, тобто майже на півтори секунди поліпшив ранковий результат Елфіна Еванса (8.18,4). Отже, розпочинається штурм цієї вершини…

Найдивовижніше, що після цього ще два екіпажі на техніці WRC, британця Гаса Грінсміта і японця Такамото Кацути, також примудрилися програти Міккельсену… Навіть стало цікаво, що буде далі – бо ще пара таких епізодів і норвежець цілком може за кермом Skoda Fabia Rally2 evo успішно «видряпати» собі бонусний бал в абсолюті! Адрієн Фурмо ледве не повторив це «досягнення» Грінсміта та Кацути (в якийсь момент програвав Міккельсену пару секунд), але потім виправився. Але навряд чи француз сильно переймався зі цього приводу, оскільки найголовніше для нього – успішно фінішувати у своєму першому виступі на чемпіонаті світу за кермом WRC. Що він і зробив, причому забезпечив собі мінімум п’яте місце в абсолюті – відмінний результат для першої проби сил на такому рівні! Трохи розчарував Отт Тянак – естонець не зміг перевершити результат свого одноклубника Бріна та програв йому понад дві секунди (8.19,4 проти 8.17,0)… Тянак хоч і фінішував на четвертій позиції та піднявся на четверте місце в чемпіонаті, але навряд чи запише Хорватію собі в актив.

Першим з трійці претендентів на перемогу стартував Тьєррі Ньовілль – бельгієць негайно кинувся в атаку, випереджав Крейга Бріна майже на півтори секунди, але ближче до фінішу ледве не схибив на перехресті, збився з темпу і програв ірландцеві рівно секунду (8.18,0 проти 8.17,0 )… Зате Себастьян Ож’є побешкетував від душі – навіть на своїй «пом’ятій» машині француз миттєво зніс зі свого шляху Тьєррі Ньовілля з Крейгом Бріном і підняв планку до 8.14,0! З такими показниками у Себастьяна з’явився реальний шанс випередити Елфіна Еванса – адже одноклубників перед Power Stage поділяли всього лише 3,9 с! Що і сталося – валлієць на фінальному допі програв 4,5 секунди, після чого Ож’є виходить на першу позицію та випереджає Еванса лише на 0,6 секунди! Це вже п’ятий випадок в історії WRC, коли претендентів на перемогу поділяли менше секунди… Таким чином, Toyota Gazoo Racing в ефектному стилі зробила переможний дубль на Croatia Rally та вивела Себастьяна Ож’є на позицію лідера чемпіонату світу. І тепер всім без винятку залишається чекати, чим же завершиться ця безглузда історія з аварією Ож’є на вулицях Загреба – загроза дискваліфікації ще не зникла.

Power Stage (абсолют)
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 8.14,0
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,0
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,0
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +4,5
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,4

Croatia Rally (попередні результати)
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:51.22,9
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +0,6
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,1
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.25,1
5. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +3.09,7
6. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +3.31,8
7. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +3.58,8
8. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.28,2
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +10.00,8
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +10.29,3

Чемпіонат світу (пілоти)*
1. Ож’є (F) – 61
2. Ньовілль (B) – 53
3. Еванс (GB) – 51
4. Тянак (EE) – 40
5. Рованперя (FIN) – 39
6. Брін (IRL) – 24
7. Кацута (J) – 24
8. Сордо (E) – 11
10. Фурмо (F) – 10
* – попередні результати

Кубок виробників*
1. Toyota Gazoo Racing WRT – 138
2. Hyundai Motorsport – 111
3. M-Sport Ford WRT – 42
4. Hyundai 2C Competition – 28
* – попередні результати

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, YouTube, Hyundai, M-Sport

25-04-2021 22574
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца