Croatia Rally, СД8: максимальний тиск

Сьогодні в другій половині дня багатьох уболівальників особливо цікавило одне основне питання – чи буде продовження ранкового «фестивалю» (коли хорватські траси стрімко вивели з боротьби за вищі місця Калле Рованперюж та лідера WRC-2 Андреаса Міккельсена) чи учасники швидко зорієнтуються в характеристиках місцевих доріг і підберуть до них ключі? Виграли ті, хто поставив на другий варіант – напруження боротьби хоч і різко зросло, але повторення ранкових інцидентів вже не сталося… У трійці лідерів абсолюту начебто майже нічого не змінилося, але насправді битва за першу позицію тільки набирає максимальних обертів – якщо вранці не було рівних Тьєррі Ньовіллю (виграв три допи з чотирьох), то вдень ініціативу спробував перехопити Себастьян Ож’є. Тепер француз виграв на секції три допи з чотирьох, на фінальній спецділянці дня відібрав другу позицію у свого одноклубника Елфіна Еванса та відстає від Ньовілля на 7,7 секунди. Про те, наскільки жорсткою була боротьба, свідчить один факт – семиразовий чемпіон світу на дистанції 49,91 км спромігся відіграти у бельгійця всього лише 4,6 секунди. Що буде завтра – ніхто не візьметься передбачити…

Поки в Топ-3 абсолюту «внутрішній» тиск досяг піку (три екіпажі йдуть в інтервалі 8 секунд), за спинами тріо лідерів канал поступово «розтягується»… Наприклад, Отт Тянак досі міцно тримається за четверте місце, але від подіуму його вже відокремлюють 24 секунди – таку фору неможливо відіграти простим кавалерійським наскоком (якщо тільки не буде зливи, яка усе поставить з ніг на голову), тому естонцю доведеться постійно нарощувати темп і вигравати у суперників на кожній спецділянці. Насправді спекотно стало і в обох заліках для екіпажів на R5/Rally2… У WRC-2 триває напружене протистояння Мадса Остберга та Миколи Грязіна, де за підсумками п’ятниці перевага норвежця склала лише 7,8 секунди! А ось Теему Сунінен хоч і тримається на третій позиції, але вже програє дуету лідерів майже півсотні секунд… Зараз найменший розрив поки спостерігається в заліку WRC-3, де ранковий лідер Йоан Россель зі чималими труднощами відбивається від атак Каєтана Каєтановіча – в якийсь момент француз навіть віддав першу позицію поляку, але на фінальному допі дня спромігся відігратися та завершив п’ятничну частину лідером, з мінімальною перевагою у 2,2 с.

P.S. Пара подробиць навздогін, причому обидві пов’язані з Toyota Gazoo Racing. По-перше, екіпаж Себастьяна Ож’є та Жюльєна Інграссії сьогодні відзначив невеличкий ювілей – 600 виграних допів на етапах WRC! По-друге, на жаль, підтвердилися очікування скептиків – Калле Рованперя не зможе повернутися до боротьби за допомогою SupeRally, бо його автомобіль у ранковому інциденті отримав занадто серйозні пошкодження…

Становище після СД8
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 55.36,8
2. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +7,7
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +8,0
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,9
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +54,8
6. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +1.14,7
7. Грінсміт/Паттерсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.21,7
8. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.31,5
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +2.23,2
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +3.17,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

23-04-2021 17530
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца