Croatia Rally, СД4: «відстріл» лідерів

Сьогодні організатори хорватського ралі запропонували секцію з «рваним» ритмом – чотири спецділянки загальною довжиною 49,91 км, при цьому дистанція допів змінюється в діапазоні від 6,94 км до 23,76 км. Тобто екіпажам належало не тільки приділити максимум уваги оптимальному вибору шин, але й ефективно «розподілити» свій ритм на всіх СД… Не всім вдалося розв’язати цю задачу, неприємності не змусили себе чекати – найпершим постраждав лідер чемпіонату, Калле Рованперя, який примудрився завершити свій виступ в Хорватії вже на стартовому допі, 6,94-кілометровому Rude – Plešivica! Фінн відмінно стартував, на дистанції випереджав більшість суперників приблизно на секунду, але за півтора кілометра до фінішу не втримав свою Toyota Yaris WRC на спуску та стрімко полетів під укіс… Судячи зі стану його машини, на SupeRally навряд чи варто розраховувати – тим більше навіть у найкращому випадку Калле повернеться на трасу мінімум зі 80 хвилинами «баласту». Згадалося, як Сімон Жан-Жозеф (асфальтовий розвідник Себастьяна Ож’є) застерігав недавно – характеристики хорватського асфальту змінюються в будь-який момент і самим довільним чином…

Після цього раптового інциденту з Рованперею почалася щільна жорстка боротьба за лідерство – на першу позицію негайно вийшов Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC), який вже на ранковій секції виграв три спецділянки з чотирьох. Схоже, ті два додаткових старти в чемпіонаті Італії (як на техніці R5, так і на WRC) стали насправді корисним тренуванням для бельгійця… Його основними суперниками поки залишаються тойотівці Елфін Еванс і Себастьян Ожьє, які тримаються за спиною Ньовілля на дистанції в 12,3 секунди і в другій половині дня неодмінно докладуть всіх зусиль, щоб виправити цей «недогляд». Інший прем’єр-пілот Hyundai Motorsport, Отт Тянак поки ніяк не може набрати темп, відкотився на четверте місце і вже майже на півхвилини відстає від свого одноклубника. За словами естонця, шини дуже кепсько працюють на брудному асфальті, через що іноді виникає відчуття, ніби машина їде по льоду і її час від часу зносить зі траєкторії. У складі M-Sport Ford WRT найкращим залишається Адрієн Фурмо – француз «зачепився» за шосту позицію і поки повністю зосереджений на своєму основному завданні, тобто без проблем фінішувати за кермом WRC.

П’ятничний ранок став справжнім прокляттям для двох лідерів чемпіонату світу – адже спочатку на першій спецділянці прибрався Калле Рованперя, а вже на другій серйозні проблеми підстерегли головного фаворита WRC-2, Андреаса Міккельсена… У норвежця почала розвалюватися задня підвіска його Skoda Fabia Rally2 evo, довелося зупинитися для її ремонту в польових умовах – у підсумку понад 35 хвилин відставання плюс ще 130 секунд штрафу за запізнення. Андреасу довелося вибирати зі двох кепських варіантів – їхати далі з майже 40 хвилинами відставання або повернутися на трасу вже завтра вранці за допомогою SupeRally та 70 хвилинами штрафів? Постраждав також Теему Сунінен, чий Ford Fiesta Rally2 на СД4 винесло з траси на слизькому фрагменті – майже 40 секунд втрачено, але фін все ж залишається на третій позиції, позаду Мадса Остберга та Миколи Грязіна (ця пара лідерів продовжує битву, яку вони розпочали ще тиждень тому на етапі чемпіонату Угорщини). Зате в заліку WRC-3 ситуація поки відносно спокійна – лідирує француз Йоан Россель, за ним тягнуться поляк Каєтан Каєтановіч й австрієць Нікі Майр-Мельнхоф. Битва тільки починається.

Становище після СД4
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 27.47,9
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +7,3
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +12,3
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,3
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,4
6. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +44,4
7. Грінсміт/Паттерсон (GB, Ford Fiesta WRC) +49,5
8. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,4
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.06,1
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +1.41,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, ewrc-results.com, M-Sport

23-04-2021 18165
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца