Croatia Rally, СД19: ранковий трилер

Організатори хорватського ралі розщедрилися з програмою на фінальний день змагання – запланували два проїзди «зв’язки» зі двох допів, Bliznec – Pila (25,20 км) і Zagorska Sela – Kumrovec (14,09 км), всього 78,58 км бойової дистанції в неділю. Так що простору для атак і помилок вистачає! Можна було навіть не сумніватися, що у трійки лідерів (тобто у Себастьяна Ож’є, Елфіна Еванса та Тьєррі Ньовілля, які після двох днів і 220 км спецділянок спромоглися «упакуватися» в інтервал 10,4 с) спокійного життя точно не буде – навіть невелика помилка при виборі шин у фінальний день здатна перекреслити всі зусилля… А що вже говорити про випадок якоїсь помилки на трасі! І несподіванки не змусили себе чекати – ранок неділі розпочався зі стрімкої атаки Елфіна Еванса, який виграв два допи поспіль і вирвався на позицію лідера! Для Себастьяна Ож’є день почався вкрай неприємно – мало того, що француз віддав ініціативу своєму одноклубнику, так ще й несподівано став учасником ДТП на дорожній секції. Інцидент стався на одному з перехресть у центрі Загреба, після чого Ож’є продовжував свій виступ на «пожмаканій» машині (особливо постраждали дверцята з боку штурмана)…

Таким чином, у Тьєррі Ньовілля з’явилася ще одна додаткова спроба переламати хід подій на свою користь – бельгієць спочатку двічі фінішував другим, потім виграв передостанню спецділянку Croatia Rally. Але обидва тойотівських лідери чинили запеклий опір і зуміли утримати Ньовілля на третій позиції – хоч Ож’є з Евансом і помінялися місцями, але все одно продовжують очолювати загальний залік ралі. Зараз, перед фінальним Power Stage, тріо Еванс-Ож’є-Ньовілль йде в інтервалі рівно 8 секунд – тобто протягом всіх трьох днів хорватського ралі Топ-3 абсолюту ніколи не «розтягувало» більш ніж на два десятки секунд! Неймовірна стабільність… Яким же виявиться фінал такої битви на Power Stage? Тим часом Отт Тянак остаточно відмовився від боротьби за подіум, різко скинув темп і відстає від лідера майже на півтори хвилини – тепер естонець всі сили збирає на фінальну атаку на Power Stage. В середині Топ-10 теж пригоди – Адрієн Фурмо (Ford Fiesta WRC) на СД18 в якийсь момент втратив контроль над машиною, випав за межі траси, але зумів повернутися та навіть зберіг п’яту позицію. Тим часом Гас Грінсміт через проблеми з гальмами на своєму Ford Fiesta WRC знову збився з темпу – внаслідок цього британець все ж віддав шосту позицію Такамото Кацуті (Toyota Yaris WRC).

Не бракувало пригод і в молодших дивізіонах… Якщо в заліку WRC-3 все було відносно спокійно (Каєтан Каєтановіч не форсує події та продовжує лідирувати, Еміля Ліндхольма цілком влаштовує його друга позиція, Йоан Россель старанно та без особливого ризику витіснив Кріса Інгрема зі третього місця), то у WRC-2 учасники отримали хоч і невеликий, але дійсно ефектний трилер. Все почалося з того, що на Citroen C3 Rally2 Мадса Остберга відразу виникли проблеми з гальмами, які норвежець ніяк не міг усунути повністю – і почав втрачати по 10-15 секунд на допі… Цією ситуацією постаралися скористатися Теему Сунінен і Микола Грязін, які перед тим вели битву за другу позицію – адже у них з’явився хоч і невеличкий, але шанс на перемогу! Однак ризикована атака Грязіна завершилася невдачею – у своїй спробі дотягнутися до Сунінена він потрапив у серйозну аварію на передостанньому допі. Його VW Polo GTI R5 полетів шкереберть, приземлився на дах і надійно заблокував трасу – екіпаж не постраждав, але доп довелося зупинити… Тепер суддям потрібно якомога швидше, до старту Power Stage, затвердити розрахункові часи для майже п’яти десятків екіпажів.

Становище після СД19
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 2:43.05,0
2. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +3,9
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,0
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.23,6
5. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +3.01,4
6. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +3.18,4
7. Грінсміт/Паттерсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3.39,3
8. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.29,1
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +9.38,2
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +10.09,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@EV_Cargo), ewrc-results.com

25-04-2021 19771
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца