Чому пішов Citroen

В інтерв’ю виданню Autosport П’єр Будар пояснив причини припинення виступів французької команди у чемпіонату світу з ралі.

Чи вплинув на причини такого кроку календар або регламент WRC?

Звичайно, це частина проблеми. Для Citroen дуже важливо, щоб ситуація в чемпіонаті відповідала його маркетинговим очікуванням. Коли ви бачите, наскільки нам важлива електрифікація нашої марки і наших автомобілів, а також маркетинг, який нам необхідний, щоб просувати продажу цих автомобілів, такому бренду, як Citroen, дійсно важко не звертати на це уваги. І якщо спортивна дисципліна не може допомогти, це стає справжньою проблемою. Одна з наших основних цілей – розвиток на міжнародних ринках. Індія є великим проектом для бренду, і з цього боку автоспорт взагалі не може нам допомогти. Це не дуже добре. Така сама ситуація і з Китаєм. Так, звичайно, коли ми приходимо до генерального директора, щоб пояснити, чому ми можемо бути корисні для маркетингу бренду, ми нічого не можемо відповісти на питання, які сьогодні є основними для нашого відділу маркетингу. І це – частина причини нашого рішення.

Але до недавнього часу ви активно брали участь в нарадах щодо правил гібридизації WRC. Коли було прийнято це рішення?

Звичайно, ми деякий час роздумували над декількома сценаріями, і було вирішено перезапустити Peugeot в WEC. У нас вже є DS, що бере участь у Формулі E, і ми не можемо працювати з трьома програмами, демонструючи високий рівень у всіх з них. Тому, коли було прийнято рішення щодо Peugeot, в керівництві PSA вирішили, що Citroen не братиме участі у WRC з 2022 року.

Чи був, на ваш погляд, шанс, що Peugeot, наприклад, зможе прийти в WRC замість WEC?

Ця можливість була серед існуючих сценаріїв. Але було прийнято рішення на користь WEC, тому що ця програма була більш затребуваною з боку Peugeot. У мене немає можливості коментувати цей вибір Peugeot.

Чи розглядалися альтернативні варіанти з пілотами – наприклад, з Бріном або Міккельсеном?

Якщо ви хочете брати участь в чемпіонаті і боротися за титул, вам потрібен один з пілотів «великої трійки». Якщо ви зробили все можливе, щоб отримати одного з них, і вам це не вдалося, то вам потрібно прийняти рішення. Це те, що ми зробили.

Чи був Сітроен досить конкурентоспроможними, щоб Ож’є був задоволений?

Я абсолютно впевнений, що ми досягли великого прогресу протягом року, і у нас багато розробок, які були б готові до Монте-Карло, але це, дійсно, проблема – звичайно, з точки зору Себастьяна було б краще, щоб все це було зроблено раніше. І ми можемо з цим погодитися. Але це було неможливо. Ми втратили час на початку сезону, і тому нам потрібно було два роки для цього проекту, адже перший з них напевно був би складним. Я абсолютно впевнений, що наступний сезон ми почали б в набагато кращому становищі, ніж цього року.

21-11-2019 7299
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца