Черговий переїзд «Дакару»?

Ще пару-трійку тижнів тому тривало активне обговорення, які саме країни Південної Америки прийматимуть в 2020 році черговий «Дакар» – при цьому найчастіше згадувався варіант маршруту по території Аргентини, Парагваю та Чилі (як це не дивно, але Перу з його дуже ефективними пустельними етапами до цього переліку не потрапило). Потім раптово виникли чутки про те, що організатори марафону (компанія A.S.O.) розглядають варіант повернення до Африки. Але в цьому випадку виникли б проблеми з проведенням «Дакара» в Північній Африці (в першу чергу, в Марокко, Мавританії і, можливо, Малі), де вже міцно розташувалася Africa ECO Race. Тому був озвучений гіпотетичний проект переїзду «Дакара» на південь Чорного континета – точніше, в Анголу. При цьому маршрут гонки міг би «завернути» також на територію Намібії, Ботсвани та Південної Африки… Начебто подібний варіант «Дакара» готові підтримати в Toyota Gazoo Racing South Africa, яка якраз в 2019 році разом з катарцем Нассером Аль-Аттією принесла японській марці першу перемогу в цьому марафоні!

Всі ці африканські варіанти переважно сприймалися як суто гіпотетичні інтелектуальні вправи на тему «А що, якби гонку провести десь там…?» Імовірність того, що «Дакар» залишиться в Південній Америці, оцінювалася десь в 98-99%. Однак кілька днів тому почали лунати повідомлення, що Саудівська Аравія готова прийняти у себе «Дакар» протягом п’яти років поспіль, починаючи вже з 2020 року! При цьому до проведення ралі-рейду можуть підключитися кілька сусідніх країн – мова йдеться про ОАЕ, Оман та Йорданію… Якщо поглянути на карту регіону, то можна підібрати чимало варіантів маршруту «Дакара». При цьому подібний перебіг подій здається цілком реальним –якщо вже в ОАЕ без особливих зусиль можуть провести два етапи Кубка світу (один в Абу-Дабі, інший в Дубаї), то для них навряд чи стане проблемою організувати чотири-п’ять великих допів на території Еміратів. Мінімум стільки ж зможе забезпечити і Саудівська Аравія… Але головний козир Аравійського півострова полягає в тому, що тут можна організувати будь-яку кількість етапів в пустелі, яких зазвичай хронічно не вистачало в Південній Америці (за що постійно критикували майже всі недавні «Дакари»).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Edoardo Bauer (Copyright RallyZone), famtastictour.com

23-02-2019 22240
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца