«Бойовий курс» Паддона

Досить нерегулярні і нестабільні виступи в чемпіонаті світу (три старти на етапах WRC 2018 року, два фініші в Топ-5 і серйозна аварія) Хейден Паддон частково компенсує успіхами на трасах рідної новозеландської першості, де також пілотує автомобіль марки Hyundai – прототип Hyundai i20 AP4+. За кермом цієї машини Хейден вже кілька разів стартував у Новій Зеландії в 2016-2017 роках – якщо не виникало жодних проблем (виліт з траси або «смерть» трансмісії), то вигравав він з насправді розгромним рахунком і багатохвилинними відривами… А зараз Паддон вирішив як слід відвести душу і в четвертий раз стати чемпіоном Нової Зеландії (після успіхів в 2008-2009 і 2013 роках), якщо вже йому так «підрізали» програму стартів в WRC. І поки що у нього все виходить відмінно – навіть незважаючи на пропуск одного з національних раундів, двох перемог на початку сезону цілком вистачило, щоб створити солідний відрив і спокійно лідирувати в загальному заліку.

Результати недавнього Stadium Finance Rally South Canterbury не викликали жодного подиву – а чого ще можна чекати від гонки, коли в ній з’являється пілот рівня Паддона, та ще й на машині, яку за пару років вже остаточно довели до оптимальних кондицій? Тепер залишається підраховувати чергові успіхи Хейдена – 10 виграних допів з 11, майже п’ять хвилин відриву на фініші, третя перемога в сезоні… Найбільше вражає інше – здатність організаторів запропонувати щільний і інтенсивний графік гонки. Адже на Rally South Canterbury всю гоночну програму реалізували протягом одного дня – одинадцять СД і майже 190 км бойової дистанції (точніше, навіть протягом восьми годин)! Цікаво ще спостерігати, як австралієць Натан Куїнн намагається як слід «влізти» в велику гру на чужому полі, причому в трьох стартах використовував три різних автомобіля – Ford Fiesta R5, Ford Fiesta Proto і Mitsubishi Lancer Evo VIII… І мимоволі починаєш з чималим азартом стежити – чи зможе минулорічний чемпіон Австралії в Новій Зеландії дотягнутися до подіуму за підсумками сезону?

Stadium Finance Rally South Canterbury
1. Паддон/Кеннард (NZ, Hyundai i20 AP4+) 1:31.53,8
2. Хоуксвуд/Кресс (NZ, Mazda 2 AP4) +4.51,3
3. Гелбрейт/Хадсон (NZ, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +5.10,3
4. Гілмур/МакЛафлін (NZ/AUS, Suzuki Swift Maxi) +5.17,6
5. Куїнн/Колдер (AUS/NZ, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +5.19,1
6. Далтон/Москатт (IRL/AUS, Ford Fiesta Proto) +5.51,1

Чемпіонат Нової Зеландії (після чотирьох етапів)
1. Паддон – 118
2. Марстон – 85
3. Хант – 80
4. Куїнн (AUS) – 71
5. Саммерфілд – 64

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Paddon Rallysport, Geoff Ridder

27-06-2018 10095
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца