Битва юніорів в Фінляндії

Скоріш за все, саме фінське SM-Itäralli повинне було закрити справжню зимову частину ралійного сезону 209 року в Європі – тобто в традиційних снігових умовах. Спочатку передбачалося, що «білий» сезон закриють протягом тижня два скандинавських ралі – норвезьке Numedalsrally та фінське SM-Itäralli… Але мало не в останній момент з’ясувалося, що вболівальникам ралі доведеться обійтися лише однією зимової гонкою – бо до Норвегії все ж дісталася хвиля відлиги, яка за тиждень перед цим створила чимало проблем організаторам і учасникам Rally Sweden. У підсумку, після ретельної оцінки стану траси, організаторам довелося скасувати Numedalsrally… Зате ралі в Фінляндії потішило і погодними умовами (мороз, велика кількість снігу), і складом учасників (118 екіпажів на старті, з них рівно дюжина на R5). Окремою подією цієї гонки повинен був стати дебют юніора Такамото Кацути за кермом Toyota Yaris WRC – японець нарешті перебрався на наступний рівень у своїй навчальній програмі, яка повинна з часом привести його до вищої ліги чемпіонату світу…

Але все одно не варто було випускати з уваги, що екіпаж на техніці подібного рівня виступає поза заліком фінської першості, де йде своя окрема битва – адже після перерви (викликаного поїздкою на Rally Sweden, яка принесла йому подіум в заліку WRC-2) до домашнього чемпіонату повернувся Еміль Ліндхольм на VW Polo GTI R5. Сина Себастьяна Ліндхольма (а ще й одночасно і племінника Маркуса Грьонхольма) чекала серйозна задача – якомога швидше відіграти фору в одну гонку, яку він дав своїм головним суперникам (Теему Асунмаа і Юсі Сало)… Певна перевага в швидкості на трасах SM-Itäralli була у Кацути (все ж у його WRC в порівнянні з R5 є сотня зайвих «конячок» в запасі!), але стабільності японцеві трохи не вистачало – лише на фінальній спецділянці він спромігся відібрати перемогу у Ліндхольма, причому з відривом в 0,8 секунди! Але навряд чи Еміля настільки засмутила ця поразка – головне, що він здобув уже другу перемогу в фінському чемпіонаті і вийшов на другу позицію в загальному заліку дивізіону SM1. І якщо лідер першості Теему Асунмаа набрав 62 очки в трьох стартах, то Емілю Ліндхольму вистачило двох гонок, щоб записати на свій рахунок вже 59 очок!

SM-Itäralli
1. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) 52.15,9
2. Ліндхольм/Корхонен (FIN, VW Polo GTI R5) +0,8
3. Сало Ю./Лухтінен (FIN, Skoda Fabia R5) +50,2
4. Кетомаа/Арпіайнен (FIN, Ford Fiesta R5) +51,6
5. Асунмаа/Сало Я. (FIN, Skoda Fabia R5) +55,5
6. Руотсалайнен/Ламмінен (FIN, Mitsubishi Lancer Evo IX) +2.22,7

Чемпіонат Фінляндії, дивізіон SM1 (після трьох этапів)
1. Асунмаа – 62
2. Ліндхольм – 59
3. Сало – 56


© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото rallyplus.net, Taneli Niinimäki/AKK

07-03-2019 13539
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца