Barum Czech Rally Zlín, СД9: мінус претендент

Суботня частина Barum Czech Rally Zlín вийшла дійсно дуже розтягнутою в часі – екіпажі повинні провести на спецділянках і дорожніх секціях понад десять годин, хоча бойова дистанція сьогодні налічує лише 106,78 км. Фактично, секція в суботу становить собою дві окремі підсекції по два допи кожна, між ними заплановані дозаправка та регрупінг (інтервал між другим і третім СД цієї петлі становить майже дві години). При цьому дорожні секції налічують понад 380 кілометрів – таким чином, на кожен кілометр спецділянки екіпаж отримує майже чотири кілометри руху в дорожньому режимі… До речі, завтра буде спостерігатися вже зовсім інша картина – переїзди між спецділянками зведені до мінімуму, на сотню кілометрів бойової дистанції припадають півтори сотні кілометрів дорожніх секцій. Якщо уважно дослідити маршрут змагань, то в суботу учасники витрачають на 53,39 км СД петлі понад чотири години, зате в неділю на таку ж дистанцію підуть пара годин…

Всупереч сподіванням, вже до кінця суботи битва за лідерство заглухла повністю – траси в околицях Зліна вже встигли як слід потурбуватися про те, щоб прибрати обох головних суперників фаворита ралі, Яна Копецкого (Skoda Motorsport). Микола Грязін ще в першій половині дня втратив дві хвилини через пробите колесо, а вже ввечері на СД8 подібна проблема підстерегла і Олексія Лукьянюка – повільний прокол привів до того, що на передостанньому допі суботи чемпіон Європи втратив півтори хвилини і вилетів з Топ-3 абсолюту. Але якщо Грязін все ж продовжує виступ і пробився назад в Топ-10, то у Лукьянюка наслідки проколу були набагато серйознішими – підвіска його Citroen C3 R5 отримала пошкодження, які не вдалося усунути в польових умовах… Підсумок безрадісний – сход, нуль шансів на подіум і реальна загроза втрати лідерства в ERC. І на перший план миттєво вийшла битва за титул в ERC1 Junior між Крісом Інгремом та Філіпом Марешем – британець хоч і зловив прокол на СД7, але все зміг відігратися, випередив чеха і вийшов на друге місце в абсолюті!

Становище після СД9
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) 1:07.06,5
2. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +57,4
3. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.01,2
4. Пех/Угел (CZ, Ford Fiesta R5) +1.03,7
5. Костка/Кучера (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +1.16,2
6. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +1.33,1
7. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +1.57,4
8. Тарабус/Трункат (CZ, Skoda Fabia R5) +2.05,8
9. Вагнер/Вінтер (A, Skoda Fabia R5 Evo) +2.06,4
10. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +2.13,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

17-08-2019 12021
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца