Barum Czech Rally Zlín, СД12: штурм і захист

Найцікавіша особливість чеського етапу чемпіонату Європи – його траса завжди нагадує якусь нескінченну смугу перешкод, на якій в будь-який момент і в будь-якому місці можна буквально «розібрати на запчастини» свою бойову машину (або, як мінімум, нахапати купу проколів і втратити чимало часу). Ось і сьогодні вранці Barum Czech Rally Zlín негайно нагадало всім про свій неймовірно підступний характер – Войтех Штайф дуже «вдало» розбив свою Skoda Fabia R5 (пошкоджена передня частина автомобіля, три розколотих на друзки колісних диска) на першому ж ранковому допі і заблокував дорогу відразу після старту. На щастя, екіпаж не постраждав, але гонку довелося призупинити, щоб якось розблокувати трасу для решти… Втім, за півгодини в тому ж місці встиг «прибратися» португалець Алоїзіу Монтейру на Skoda Fabia R5. Після всіх цих інцидентів довелося внести зміни в графік змагань – два наступних допи стартували з запізненням на двадцять хвилин…

Ранкова секція вийшла досить строкатою і різноманітною – три допа виграли три різних екіпажі, причому всі виявилися представниками Чехії. Спочатку відзначилися Мірослав Якеш і Філіп Мареш, а потім прийшла черга Яна Копецкого… Однак такий «калейдоскоп» не зміг приховати однієї дуже важливої подробиці, яка суттєво впливає на результати гонки – Копецкі ніби спочатку й програвав «локальні» бої за найкращі часи на спецділянках, але при цьому вперто скорочував відставання від лідера гонки Олексія Лук’янюка. У підсумку, за три допи Гонза спромігся відіграти чотирнадцять секунд – і тепер його від першої позиції відділяють лише 2,6 с… Зараз настає дуже важкий і непростий для всіх момент – попереду ще фінальна секція, яка взагалі не залишає права на помилку. І якраз двом лідерам, Лукасу і Гонзі, доведеться балансувати на дуже тонкій межі – щоб і темп не втратити, і не допускати надмірного ризику… А поки що в центрі уваги перебуває Мірослав Якеш, який вже встиг продемонструвати свою готовність повоювати з Даніелем Сордо за четверте місце – і навряд чи чеха бентежить відставання в 13,1 секунди (могло бути і менше, якби не прокол Якеша на СД11).

Становище після СД12
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 1:39.12,1
2. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +2,6
3. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +37,8
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 R5) +40,9
5. Якеш/Маху (CZ, Skoda Fabia R5) +54,0
6. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.24,2
7. Тарабус/Трункат (CZ, Skoda Fabia R5) +1.49,0
8. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +1.51,5
9. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +2.05,1
10. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +3.39,0

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

26-08-2018 15258
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца