Barum Czech Rally Zlín, СД12: монокубок Skoda

Перехід від суботи до неділі був традиційним – затвердження результатів першого дня, формування порядку старту в фінальний день (тожі ж з’ясувалося, що Олексій Лукьянюк продовжить виступ за допомогою Rally2 і з «баластом» 10 хвилин, буде претендувати на призові очки за підсумками дня)… А ось сьогоднішній ранок відразу приніс неприємну новину – поляк Лукаш Хабай, екс-лідер чемпіонату Європи цього року, вже вибув з гри. Причина страшенно прикра – напередодні Хабая на СД7 розвернуло на повній швидкості, і він зачепив дерево на узбіччі. Удар виглядав не надто сильним, автомобіль без особливих проблем продовжив рух, але після фінішу секції судді зафіксували пошкодження каркаса безпеки і усунули польський екіпаж від гонки. Як завжди, Barum Czech Rally Zlín виразно нагадало всім, що неприємності можуть підстерегти кого завгодно, де завгодно і в будь-який момент. Так що нинішнім лідерам чеського ралі поки ще рано заспокоюватися…

І якщо перша ранкова спецділянка особливих несподіванок не принесла (якщо не брати до уваги відсутність Лукаша Хабая), то на СД11 Pindula довжиною 18,64 км події негайно ринули справжнім потужним потоком. Перелік інцидентів вийшов насправді довгим – аварія Миколи Грязіна (машина заблокувала трасу, довелося на якийсь час зупинити доп), сходи Хірокі Араі, Вацлава Пеха і Мірослава Якеша, пожежа Романа Одложіліка (ще одна вимушена зупинка ралі)… Тим часом Олексій Лукьянюк після невеликої помилки на СД10 (втратив близько десяти секунд) виграв дві наступні спецділянки й має намір взяти всі 7 бонусних очок за підсумками дня. Лідер Ян Копецкі не надто форсує події, але все одно продовжує збільшувати свою значну перевагу. Зараз майже вся увага зосереджена на битві Кріса Інгрема і Філіпа Мареша за другу позицію в абсолюті – насправді зараз на кону стоїть чемпіонський титул в ERC1 Junior. Тут все гранично просто – хто з цієї пари опиниться на фініші ралі попереду, той і стане молодіжним чемпіоном Європи! До речі, Barum Czech Rally Zlín зараз все більше нагадує монокубок марки Skoda – адже в Топ-10 перебувають відразу дев’ять екіпажів на Fabia R5!

Становище після СД12
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) 1:36.24,0
2. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.19,3
3. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.20,6
4. Костка/Кучера (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +1.38,0
5. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +2.04,2
6. Вагнер/Вінтер (A, Skoda Fabia R5 Evo) +2.29,4
7. Тарабус/Трункат (CZ, Skoda Fabia R5) +2.37,0
8. Штайф/Гавелкова (CZ, VW Polo GTI R5) +3.11,2
9. Поспішілік/Говорка (CZ, Skoda Fabia R5) +3.36,9
10. Руйбр/Швец (CZ, Skoda Fabia R5) +4.27,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

18-08-2019 13421
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца