Barum Czech Rally Zlín: питання-питання…

Коли на старті ралі чекають більше трьох десятків екіпажів на техніці R5, у кожного глядача негайно виникає питання – хто саме з цієї компанії буде в стані скласти конкуренцію визнаним фаворитам рівня Яна Копецкого або Олексія Лукьянюка? Якесь попереднє уявлення можна було отримати під час ранкових заїздів в п’ятницю вранці (два тренувальних заїзди плюс кваліфікація) на допі Pohořelice довжиною 4,40 км. Вчора ввечері, якраз після технічної комісії, з’ясувалося, що на старті Barum Czech Rally Zlín з’являться не шість нових Skoda Fabia R5 Evo, як очікувалося, а тільки п’ять – німець Маріян Грібель поки що виступить на автомобілі попереднього покоління… Вільні тренування заінтригували – адже визнаний фаворит злінського ралі Ян Копецкі (все ж на його рахунку рекордні вісім перемог на тутешніх трасах, серед них чотири поспіль в 2015-2018 роках) так і не зміг довести явну перевагу над своїми суперниками. Якщо перший заїзд чех все ж виграв з чималим відривом (результат 2.42,614), то в другому найкращий час належав вже «нальотчикові» Миколі Грязіну (2.41,584).

Кваліфікація принесла успіх Яну Копецкому, але відрив заводського пілота Skoda Motorsport був незначним – Микола Грязін відстав лише на 0,075 секунди. Третім став чинний чемпіон Європи Олексій Лукьянюк, який відстав від титулованого господаря траси більш ніж на секунду – правда, і такого результату в нього могло не бути (в другому тренувальному заїзді пітерець вилетів з траси і втратив більше двох хвилин, але, на щастя, машина в цьому інциденті не отримала пошкоджень) . Як і слід було очікувати, в Топ-10 дружно пробилася чимала компанія місцевих екіпажів – компанію Копецкому склали ще п’ять його швидких співвітчизників. Не обійшлося і без певних несподіванок – на сьому позицію пробився молодий поляк Міколай Марчик, який лише кілька днів тому відзначився другим місцем на Rajd Rzeszowski, після чого негайно вирушив до Чехії. Далеко не найуспішнішим виявився виступ двох претендентів на європейський вищий титул – поляк Лукаш Хабай показав десятий час, а британець Кріс Інгрем (до речі, лідер ERC1 Junior) став лише тринадцятим…

Barum Czech Rally Zlín, кваліфікація (Топ-15)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) 2.39,893
2. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +0,075
3. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +1,193
4. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1,963
5. Костка/Кучера (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +2,434
6. Пех/Угел (CZ, Ford Fiesta R5) +2,528
7. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia R5) +2,579
8. Черни/Черногорскі (CZ, Skoda Fabia R5) +3,044
9. Якеш/Маху (CZ, Skoda Fabia R5) +3,604
10. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +3,685
11. Штайф/Гавелкова (CZ, VW Polo GTI R5) +3,710
12. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5 Evo) +3,712
13. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +3,810
14. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +4,163
15. Бржезік/Омелка (CZ, Skoda Fabia R5) +4,600

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Josef Petrů

16-08-2019 11848
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца