Barum Czech Rally Zlín: момент істини?

Попередній список учасників чеського ралі за останні десять днів встиг трохи скоротитися, але все одно справляє чимале враження – 127 екіпажів, причому з них 35 на техніці R5 всіх поколінь! Перелік основних претендентів на подіум визначити неважко – тріо лідерів ERC (Лукьянюк, Хабай, Інгрем), три-чотири чеських екіпажі (Копецкі, Мареш, Черни, Пех), кілька швидких гостей (в першу чергу, Грязін і Грібель). Плюс завжди існує можливість несподіваної появи якогось неврахованого «джокера», який негайно постарається влізти в самий епіцентр битви грандів… Однак вже зараз можна відзначити одну важливу деталь – на старті Barum Czech Rally Zlín повинні з’явитися відразу шість екіпажів на новеньких Skoda Fabia R5 Evo, причому лише один з них представлятиме заводську команду Skoda Motorsport (Ян Копецкі). Найцікавіша подробиця – серед пілотів клієнтських Fabia R5 Evo можна побачити німців Маріяна Грібеля та Альберта фон Турн-унд-Таксіс, які на початку сезону майже всі свої основні плани пов’язували з німецькими Volkswagen Polo GTI R5.

Як відомо, чи не найголовніші події нинішнього Barum Czech Rally Zlín повинні розвернутися в двох заліках, ERC1 Junior і ERC3 Junior – в цьому році саме чеське ралі закриває сезон в молодіжних чемпіонатах. При цьому всім претендентам на титули і подіуми за підсумками сезону необхідно постійно зважати на той факт, що в Чехію прибули також кілька «вільних стрільців», яким не доводиться вирішувати глобальні завдання в чемпіонаті – але вони можуть серйозно вплинути на хід боротьби за чемпіонство… Наприклад, в ERC1 Junior обом лідерам, британцеві Крісу Інгрему і чеху Філіпу Марешу, доведеться боротися не тільки між собою, а й з таким небезпечним «джокером», як Микола Грязін… Та й інші екіпажі ігнорувати було б справжньою дурістю – наприклад, австрійця Симона Вагнера, який хоч і вперше стартує в чемпіонаті Європи за кермом техніки R5 (після двох років на R2), але відразу на новітній Skoda Fabia R5 Evo з її чималим потенціалом. Крім того, всім буде цікаво поспостерігати, як проявлять себе на чеському асфальті Хірокі Араі або Міколай Марчик…

Практично ідентична ситуація в моноприводному ERC3 Junior, де трьом претендентам на вищий титул (Кен Торн, Ефрен Льяерна, Сіндре Фурусет) доведеться відбиватися від усіх бажаючих ускладнити їм життя – чеха Еріка Кайса (він все ж на своїй території), француза Жан-Батіста Франческі… Крім того, є ще представники ADAC Opel Rallye Junior Team (люксембуржець Грегуар Мюнстер і швед Еліас Лундберг) – вони хоч і добряче завалили нинішній сезон, але все одно будуть намагатися наостанок досягти хоч якогось локального успіху для марки Opel у фіналі. У «загальному» монопривідному заліку ERC3 теж буде велика катавасія – все ж два десятки екіпажів почнуть відбирати один у одного очки (тим більше, далеко не всі з них зможуть вирушити на два фінальних осінніх етапи, на Кіпрі і в Угорщині). У категорії ERC2 будуть воювати все чотири лідери цього заліку – три на Abarth 124 Rally RGT (Зеліндо Мелегарі, Даріуш Полоньскі, Андреа Нучіта), один на звичному «серійному» Mitsubishi Lancer Evo X (Хуан Карлос Алонсо)… Тут теж є чимало непростих особливостей.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda, FIA ERC

15-08-2019 10520
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца