Azores Airlines Rallye, СД6: туман над вулканом

Вчорашня вечірня секція на Азорах (три допи і 23,17 км бойової дистанції) виявилася дуже корисною як мінімум в одному питанні – не тільки потішила глядачів, а й дозволила швидко «переформатувати» стартову відомість на п’ятницю, тобто зробити її більш актуальною (відповідно до реальної швидкості учасників на пристойній дистанції, а не за підсумками короткого кваліфікаційного допа і особистих побажань пілотів). Таким чином, сьогодні вранці екіпажі з’явилися на трасі в такому порядку – Топ-10 учасників за підсумками вчорашньої секції (точніше, згідно їх розташуванню в гонці після СД2) стартували в зворотній послідовності, а потім вся решта в звичайному порядку. Отже, вранці найпершим стартував поляк Лукаш Хабай (Ford Fiesta R5), а Рікарду Мора (Skoda Fabia R5) з Олексієм Лук’янюком (Ford Fiesta R5) замикали цю групу лідерів…

Перша п’ятнична спецділянка принесла ще одного нового переможця – найкращий час на Pico da Pedra Golfe (довжиною 7,02 км) належав Морі, який відіграв у Лук’янюка 1,1 секунди. Поки що якихось радикальних змін в заліковій десятці не сталося, хоча було помітно, що деякі екіпажі починають потроху здавати свої позиції – наприклад, португалець Бернарду Соза (переможець ралі на Азорах в 2014 році) і німці Маріян Грібель з Фабіаном Краймом поступово «сповзають» в нижню частину Топ-10 або взагалі за її межі. Але саме після цієї спецділянки відносно спокійне життя, здається, завершилося – вже наступний доп, Feteiras MEO (7,46 км), постарався додати всім трохи «адреналіну». По-перше, Олексій Лук’янюк різко пішов у відрив, коли на такій короткій дистанції відразу виграв мінімум десять секунд у своїх головних суперників (тобто у Рікарду Мори, Бруно Магальяйнша, Мартіна Кочі). По-друге, Мора зловив прокол і остаточно віддав ініціативу лідеру…

Однак центральною подією сьогоднішнього дня все ж повинна була стати легендарна спецділянка Sete Cidades (23,87 км), де екіпажам належало досхочу накататися по схилах древнього вулкана Сеті-Сідадіш – підйом, короткий марш-кидок по краю кратера, спуск, знову підйом до кратера і т.д. А коли Азори «розщедрилися» на свою фірмову погоду (щільний туман, в якому далі капота майже нічого не видно), то гонку в подібних умовах можна охарактеризувати лише одним відчайдушним словом – «Халепа!» Тому мало хто по-справжньому був здивований тим, що перша десятка на цьому допі негайно «розтягнулася» більш ніж на хвилини… Але все найцікавіше все-таки відбувалося в районі «віртуального подіуму» – обидва лідери, Лук’янюк з Морою, бездоганно відпрацювали на Sete Cidades, взявши на ньому два перших місця. При цьому пітерець зміг вже на 20 секунд відірватися від мешканця Азорських островів! А за третє місце розгортається першокласна битва – на цю позицію проскочив британець Кріс Інгрем (минулорічний чемпіон ERC Junior U27), але Мартін Кочі з Бруно Магальяйншем наступають йому на п’яти (вся ця трійця претендентів на подіум уклалася в 1,8 с)…

Становище після СД6 (Топ-10)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 44.59,5
2. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia R5) +20,8
3. Ингрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +40,0
4. Кочі/Шованек (SK/CZ, Skoda Fabia R5) +40,1
5. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +41,8
6. Олін/Сьйоберг (S, Skoda Fabia R5) +1.06,8
7. Соза/Кардозу (P, Citroen DS3 R5) +1.14,4
8. Регу/Енрікеш (P, Ford Fiesta R5) +1.33,4
9. Віейра/Карвалью (P, Hyundai i20 R5) +1.37,2
10. Йейтс/Едмондсон (GB, Skoda Fabia R5) +1.39,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Ліна Арнаутова, Twitter (FIA ERC), FIA ERC

23-03-2018 15030
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца