Австралія: R5 проти всіх…

Завжди цікаво спостерігати, як будь-яке рішення команди (причому виступає на міжнародному рівні) раптом потужно «відлунюється» десь далеко в стороні… Саме так і вийшло в епопеї з індійською Team MRF – після її раптового відходу з FIA Asia-Pacific Rally Championship (з прицілом на перехід в WRC-2 в 2019 році) і зміни гоночної техніки залишилися мінімум три вільних автомобіля Skoda Fabia R5. А оскільки їх обслуговуванням займається австралійська компанія Race Torque Engineering, мало хто сильно здивувався тому, що дві з цих Skoda Fabia R5 швидко «спливли» в чемпіонаті Австралії (на третій поки що виступає японець Юя Суміяма в азіатсько-тихоокеанській першості). У підсумку, в австралійському чемпіонаті різко змінилася розстановка сил – техніка R5 навіть в «клієнтській» версії зазвичай помітно перевершує машини як класу AP4 (місцева версія Maxi Rally і R5), так і різних варіацій на тему N4… І якщо Едріен Коппін на R5 зазвичай не настільки швидкий (але до лідерів чемпіонату вже підбирається), то Елі Еванс на такій техніці розійшовся по повній!

Що й наочно і продемонструвало Subaru Rally Tasmania, четвертий етап чемпіонату Австралії – в перший день гонки Елі Еванс на дистанції 130 км примудрився привезти чотири хвилини другому призеру, екс-чемпіонці 2016 року Моллі Тейлор! Другий день вийшов навіть трохи скандальним – Еванс на стартовому допі випав з траси, втратив п’ять хвилин, якось повернувся і спромігся прорватися з десятого на друге місце (причому на фінальній спецділянці миттєво відіграв дві позиції)… Але потім почалося справжнє слідство – адже екіпаж Елі після падіння в рів відбуксирували на трасу машиною організаторів, тобто мала місце стороння допомога (за таке зазвичай знімають без зволікань). Але в команді Еванса послалися на інший пункт регламенту, згідно з яким машину можна повернути на трасу, щоб усунути небезпечну ситуацію. У підсумку, лідер чемпіонату зберіг свою другу позицію і ще збільшив свою перевагу в загальному заліку. А на другій позиції впевнено тримається Стів Гленні на Subaru Impreza WRX STI – на жаль, Харрі Бейтс на новій Toyota Yaris AP4 розгубив всю перевагу, яку набрав на старті сезону (в гонитві за R5 техніка AP4 все частіше «ловить» поломки)…

Subaru Rally Tasmania
День 1
1. Еванс/Сірсі (AUS, Skoda Fabia R5) 1:18.20,4
2. Тейлор/Рід (AUS/NZ, Subaru Impreza WRX STI) +4.06,8
3. Коппін/Фівер (AUS, Skoda Fabia R5) +6.04,4
4. Уокем М./Уокем С. (AUS, Peugeot 208 AP4) +9.09,4
5. Бейтс Л./Москатт (AUS, Toyota Corolla TRD S2000) +11.19,3
6. Батчер/Філліп-Кларк (AUS, Subaru Impreza WRX STI) +12.34,6

День 2
1. Гленні/Сарандіс (AUS, Subaru Impreza WRX STI) 1:14.29,9
2. Еванс/Сірсі (AUS, Skoda Fabia R5) +2.06,0
3. Коппін/Фівер (AUS, Skoda Fabia R5) +2.32,1
4. Тейлор/Рід (AUS/NZ, Subaru Impreza WRX STI) +2.40,3
5. Бейтс Л./Москатт (AUS, Toyota Corolla TRD S2000) +3.47,5
6. Уокем М./Уокем С. (AUS, Peugeot 208 AP4) +6.32,3

Чемпіонат Австралії (після чотирьох етапів)
1. Еванс – 290
2. Гленні – 239
3. Бейтс – 206
4. Тейлор – 200
5. Коппін – 189

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото CAMS Australian Rally Championship (Angryman Photography)

05-08-2018 10727
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца