Американський «єралаш»

Зараз, коли вже наближається до свого завершення перший весняний місяць 2019 року, час визнати очевидний факт – розкол в американських ралі нарешті завершився, Rally America Championship просто припиняє своє існування (всі основні ралійні змагання з цього чемпіонату вже остаточно перебралися до календаря серії-конкурента). Отже, вся увагу можна повністю зосередити на ARA National Championship, який в цьому році «підібрав» всі без винятку етапи колишнього Rally America, а також більшу частину учасників… Тим більше, недавній етап в Міссурі, Rally in the 100 Acre Wood, негайно опинився в центрі уваги вболівальників. По-перше, до гри нарешті повернулася фірмова команда Subaru Rally Team USA, яка взимку, в січні несподівано пропустила стартовий раунд першості, після чого збирається відіграти цю фору, подаровану суперникам. По-друге, в складі «Плеяд» з’явився 17-річний норвежець Олівер Сольберг, син Петтера (чемпіона світу з ралі і ралі-кросу)! Безумовно, всім хотілося скоріше побачити юніора за кермом заводського прототипу класу Open.

Кумедно, але факт – в Міссурі обидва екіпажі Subaru Rally Team USA добряче побешкетували на трасі, дуже впевнено виграли більшість допів, але натомість Фортуна щедрою рукою накидала їм безліч проблем, які ледь не «обнулили» всі їхні зусилля. На щастя, тотального провалу не сталося, але з перемогою синьо-золоті все ж розминулися… Девід Хіггінс впевнено лідирував, але за дві спецділянки до фінішу ралі втратив п’ять хвилин через проблеми з електрикою і миттєво впав на третє місце. Олівер Сольберг ж, в свою чергу, всю гонку переслідував лідерів, але двічі отримав «підніжку» – в п’ятницю пробив колесо і втратив майже хвилину, а в суботу на трампліні у нього раптово відкрився капот і розбив лобове скло (ще півхвилини геть). І на фініші норвежцю для перемоги не вистачило неповних семи секунд! У підсумку, вперше на такому рівні успіху досяг ірландець Баррі МакКенна, який після невдачі на стартовому раунді знову пересів на прототип Ford Fiesta S2000 Turbo – якщо новий Ford Fiesta R5 тоді не допоміг, то стара техніка зараз вже не підвела. Цікаво, що після цього «єралашу» в чемпіонаті все ще лідирує поляк Пьотр Фетеля на польському же Ford Fiesta Proto!

Rally in the 100 Acre Wood
1. МакКенна/Джордан (IRL, Ford Fiesta S2000 Turbo) 1:38.37,9
2. Сольберг О./Джонстон (N/GB, Subaru Impreza WRX STI) +6,8
3. Хіггінс/Дрю (GB, Subaru Impreza WRX STI) +3.50,7
4. Фетеля/Юзьвяк (PL, Ford Fiesta Proto) +9.55,7
5. Бреннан/Джеймс (IRL/USA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +13.30,4
6. Руні/Вохс (USA, Subaru Impreza WRX STI) +14.50,2

ARA National Championship (після двох етапів)
1. Фетеля (PL) – 34
2. МакКенна (IRL) – 22
3. Стілі (USA) – 18
4. Сольберг (N) – 17
5. Ніс (USA) – 15
6. Хіггінс (GB) – 14

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Brad Plant, Subaru Rally Team USA

20-03-2019 2682
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца