Американські «танці»

Національний чемпіонат США з ралі (ARA National Championship) продовжує влаштовувати чималі сюрпризи – торішня навала техніки R5 на американські ралі, яка завершилася тріумфом ірландця Баррі МакКенни (він за кермом Ford Fiesta R5 і Skoda Fabia R5 виграв три етапи з п’яти та став чемпіоном), раптом запустило якусь грандіозну «гонитву озброєнь»… Причому цей процес очолила саме McKenna Motorsport, яка вже представила «накачані» версії поточних машин R5 (з індексом R5+) – в лютому на Ford Fiesta R5+ МакКенна стартував на Sno*Drift Rally, і зовсім недавно був підготований прототип Skoda Fabia R5+ для Кена Блока. Але найбільший сюрприз чекав на всіх перед Rally in the 100 Acre Wood – Баррі МакКенна виставив прототип на базі останньої версії Ford Fiesta WRC, тільки з дволітровим турбомотором замість основного двигуна 1,6 л. І негайно наспів черговий скандал – представники ARA вирішили, що аеродинаміка автомобіля ніяк не відповідає технічному регламенту. МакКенна відразу опротестував це рішення й отримав дозвіл стартувати на Ford Fiesta WRC, поки не буде прийнято рішення по апеляції. Здається, маємо нову битву, як «правильно читати регламент»…

Здавалося, з такою «зарядженою» технікою МакКенна може швидко перехопити ініціативу на Rally in the 100 Acre Wood і впевнено переграти як Кена Блока на Skoda Fabia R5+, так і обидва фірмових екіпажі Subaru USA, тобто Тревіса Пастрану та Брендона Семенюка… Попри невелику втрату темпу на перших СД (якийсь час пішов на адаптацію до нового прототипу), ірландець поступово вийшов на позицію лідера та довів свій відрив до 22 секунд. Однак прокол на СД9 поставив хрест на всіх амбіціях МакКенни – втрата майже трьох хвилин, падіння на четверте місце, відчайдушна битва з Семенюком за третю сходинку подіуму (ірландець все ж зумів переграти канадця). У підсумку переможцем ралі в Міссурі став Тревіс Пастрана, який майже на півхвилини випередив Кена Блока (того «пригальмував» прокол і невеликі технічні проблеми на Skoda Fabia R5+) і за сумою двох етапів впевнено лідирує в чемпіонаті з максимально можливими 44 очками. Цікаво, що подіум вийшов «сімейним» для пари штурманів – адже перемогу з Пастраною святкувала австралійка Ріанон Сміт-Джельсоміно, а на другу позицію разом з Блоком піднявся її чоловік, італієць Алессандро Джельсоміно.

Rally in the 100 Acre Wood
1. Пастрана/Сміт-Джельсоміно (USA/AUS, Subaru WRX STI) 1:23.07,6
2. Блок/Джельсоміно (USA/I, Skoda Fabia R5+) +29,0
3. МакКенна/Джордан (IRL, Ford Fiesta WRC’17) +1.14,1
4. Семенюк/Холл (CDN/GB, Subaru WRX STI) +1.38,5
5. Сихорн/Рей (USA, Subaru WRX STI) +8.23,8
6. О’Саллівен/Карр (IRL/USA, Ford Fiesta R5) +14.22,6

ARA National Championship (після двох етапів)
1. Пастрана (USA) – 44
2. Семенюк (CDN) – 29
3. МакКенна (IRL) – 28

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото DirtFish Media

23-03-2021 29312
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца