Africa ECO Race, день 9: випробування пісками

Етапи під Тікжіджею в черговий раз нагадали про ті славетні часи, коли «Дакар» був «прописаний» в Африці й мавританські етапи могли в будь-який момент «винести» з гри мало не половину каравану. Приблизно таку ж роль Мавританія відіграє і в нинішньому Africa ECO Race – чимало ключових подій відбувалися саме на її території. За прикладами далеко ходити не треба – досить просто згадати попередню спецділянку, де навіть найшвидшим учасникам потрібно було витратити понад вісім годин на те, щоб подолати близько 430 км. Наступний, дев’ятий етап, виявився трохи швидшим – вистачило «всього лише» шести з половиною годин, щоб проїхати 415 км (тобто середня швидкість цього разу була вже не 50 км/год, а десь 60-65 км/год)… Був досить гострий момент в заліку мотоциклів, коли Пол Андерс Уллевольсетер зробив майже успішну спробу «втечі» – норвежець в якийсь момент навіть відірвався від Алессандро Боттурі на вісім хвилин. Але італієць не став панікувати, тримав рівний темп протягом всього допу, завдяки чому ще й виграв у Пола Андерса пару хвилин…

У заліку автомобілів головні фаворити, Ів Фромон та Патрік Мартен на Buggy Tarek, зробили ще один дубль, проте якогось помітної переваги в швидкості у них цього разу не було. Більш того, спочатку вони обидва на проміжних контрольних точках навіть програвали своїм опонентам на SSV/UTV – і вже тільки потім нарешті змогли набрати потрібний темп, який дозволив їм вийти на перші позиції. Як завжди, за їх спинами зібралася непогана компанія з чотирьох SSV/UTV – серед них і герой попереднього етапу, бельгієць Жоффруа Ноель де Бурлен, який на Polaris RZR RS1 фінішував шостим і займає четверте місце в загальному заліку. У вантажному заліку спостерігається приблизно така ж картина, що й у автомобілістів – лідер, угорець Міклош Ковач на Scania Qualisport Torpedo, випереджає найближчого суперника на чотири з половиною години. Цікава деталь – якщо пару днів назад бельгієць Ігор Боувенс на Iveco Trakker претендував на перемогу в об’єднаному заліку (тобто авто плюс вантажівки), то зараз подібну спробу здійснює Ковач (неповні шість хвилин відставання від Патріка Мартена, лідера в категорії автомобілів). В запасі поки є ще два етапи в Мавританії та 685 км допів…

Мотоцикли, день 9 (Тікжіджа – Тікжіджа, СД 414,81 км)
1. Луччі (I, Husqvarna FR 450 Rally) 6:17.31
2. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) +2.18
3. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) +4.21

Мотоцикли, становище після дев’яти етапів
1. Боттури (I, Yamaha WR 450F) 42:43.54
2. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) +4.08
3. Луччи (I, Husqvarna FR 450 Rally) +40.26

Автомобілі, день 9 (Тікжіджа – Тікжіджа, СД 414,81 км)
1. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) 6:38.18
2. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) +3.08
3. Етьєнн/Сен-Мартен (F, Can-Am Maverick X3) +11.33
4. Фребур/Буле (F, Can-Am Maverick X3) +12.14
5. Фретен/Дюпль (F, Can-Am Maverick X3) +27.55

Автомобілі, становище після дев’яти етапів
1. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) 42:40.04
2. Фретен/Дюпль (F, Can-Am Maverick X3) +4:49.17
3. Етьєнн/Сен-Мартен (F, Can-Am Maverick X3) +6:43.59
4. Де Бурлен (B, Polaris RZR RS1) +6:44.32
5. Фребур/Буле (F, Can-Am Maverick X3) +6:56.05

Вантажівки, день 9 (Тікжіджа – Тікжіджа, СД 414,81 км)
1. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) 6:32.47
2. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) +9.56
3. Елфрінк/Шуттел (NL, Mercedes Zetros) +40.30

Вантажівки, становище після дев’яти етапів
1. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) 45:45.58
2. Фазекаш/Хорн/Чакань (H, Scania Qualisport V8) +4:28.35
3. Томечек (CZ, Tatra 815) +4:43.35

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Alain Rossignol & Jorge Cunha

17-01-2020 9961
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца