Africa ECO Race, день 7: зустріч з дюнами

Перший великий етап на території Мавританії налічував мало не 480 кілометрів і майже повністю проходив в пісках, серед дюн – тільки на самому фініші почав зустрічатися гравій і грунт. Маршрут важко було назвати насправді швидкісним, бо навіть найсильніші учасники витратили на цьому етапі понад шість годин на те, щоб подолати дистанцію в 477,95 км – тобто середня швидкість переможців виявилася навіть нижче 80 км/ч. Найпомітнішою подією дня в заліку мотоциклів стала «втеча» італійця Паоло Луччі на Husqvarna FR 450. Поки обидва лідери марафону, Алессандро Боттурі та Пол Андерс Уллевольсетер, вели свою «математичну» гру «Плюс-мінус дві хвилини», Луччі поступово пішов у відрив, виграв етап з більш ніж десятихвилинним відривом та вийшов на третє місце в загальному заліку. Якщо ж говорити про дуель лідерів, то Уллевольсетер поки її постійно програє – все ж Боттурі майже весь час перебуває на крок попереду… Якщо щось і допоможе норвежцю, так це ризикована атака на найближчих етапах. Але чи вдасться йому перехитрити італійця?

Картина в заліку автомобілів набуває все більш химерних обрисів. Патрік Мартен на Buggy Tarek в черговий раз виграв етап – його колега по команді Ів Фромон на майже аналогічному багі був помітно швидше, в якийсь момент вигравав більш як десять хвилин на дистанції, але ближче до фінішу втратив майже двадцять хвилин й фінішував другим. У підсумку, склалася насправді дивна ситуація за сумою семи спецділянок… По-перше, Мартен зараз лідирує з відривом майже чотири з половиною години від Бенуа Фретена на Can-Am Maverick X3. По-друге, Фромон навіть з шістьма годинами відставання примудрився видертися на четверту позицію і вже наступного дня має намір «виштовхати» з Топ-3 Олексія Тітова на Ford Ranger T2 – за нинішніх умов навіть 70 хвилин відставання не виглядають серйозною перешкодою на шляху до подіуму. Вантажний залік теж не перестає дивувати своїм темпом – Ігор Боувенс продовжує лідирувати як у своїй категорії Т4, так і в об’єднаному заліку автомобілів і вантажівок (до речі, в Топ-10 є сім вантажівок та тільки три автомобілі).

Мотоцикли, день 7 (Шамі – Аїзідін, СД 477,95 км)
1. Луччі (I, Husqvarna FR 450) 6:14.26
2. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) +10.16
3. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) +12.17

Мотоцикли, становище після дев’яти етапів
1. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) 28:04.03
2. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) +4.06
3. Луччі (I, Husqvarna FR 450) +40.52

Автомобили, день 7 (Шамі – Аїзідін, СД 477,95 км)
1. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) 6:11.28
2. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) +7.49
3. Лешлетер/Лапп (F, Buggy Mercedes) +16.25
4. Де Бурлен (B, Polaris RZR RS1) +37.35
5. Етьєнн/Сен-Мартен (F, Can-Am Maverick X3) +39.27

Автомобілі, становище після дев’яти етапів
1. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) 27:20.15
2. Фретен/Дюпль (F, Can-Am Maverick X3) +4:23.54
3. Тітов/Павлов (RUS, Ford Raptor) +5:10.11
4. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) +6:20.20
5. Етьєнн/Сен-Мартен (F, Can-Am Maverick X3) +6:29.59

Вантажівки, день 7 (Шамі – Аїзідін, СД 477,95 км)
1. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) 6:10.50
2. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) +2.21
3. Елфрінк/Шуттел (NL, Mercedes Zetros) +10.07

Вантажівки, становище після дев’яти етапів
1. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) 27:13.04
2. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) +18.40
3. Фазекаш/Хом//Чакань (H, Scania Qualisport V8) +3:28.37

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото africarace.com

15-01-2020 5327
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца