Africa ECO Race 2020, день 3: традиційні ігри

Африканський ралі-рейд поступово набирає обертів. Тим більше, що організатори на марокканських етапах не поскупилися і дуже щедро «відміряли» учасникам якомога більше кілометрів бойової дистанції – якщо в середу була спецділянка довжиною 330 км, то в четвер всіх чекали відразу півтисячі кілометрів (точніше, 497,44 км). При цьому був запропонований класичний «марокканський» варіант траси, коли приблизно три чверті дистанції СД проходять переважно на грунті, гравії та каменях (плюс чимала порція піску та дюн) – десь можна просто вибирати оптимальний напрям руху (головне, не пропустити жодної контрольної точки), а десь доведеться пролізати крізь «горло пляшки». В цілому, розігнатися важко – навіть найшвидший пілот насилу показав середню швидкість близько 85 км/год… У мотоциклістів події розвивалися за найбільш передбачуваним сценарієм – Пол Андерс Уллевольсетер з Алессандро Боттурі почали грати в «дожени-відчепися». Норвежець стартував першим, італієць вирушив за лідером через чотири хвилини, наздогнав його на трасі, завдяки чому негайно повернув собі першу позицію.

Те, що відбувалося в автомобільному заліку, найбільше нагадувало подвійне побиття суперників. Як і на попередньому етапі, попереду на повній швидкості мчали два екіпажі на Buggy Tarek (Іва Фромона та Патріка Мартена), які стрімко привезли майже годину найближчим суперникам. Якщо в них не буде жодних проблем надалі, то саме ця пара буде з’ясовувати між собою, хто саме стане переможцем нинішнього Africa ECO Race. Другу частину побиття влаштували екіпажі на SSV/UTV, які буквально деморалізували всіх інших учасників на автомобілях традиційних категорій (тобто Т1, Т2 та Open) – легкі багі-мотовсюдиходи зараз в загальному заліку займають місця з третього по сьоме! І тільки в самому кінці Топ-10 можна побчити Ford Raptor T2 Олексія Титова та два Bowler Bulldog, підготованих на базі Land Rover Defender… У вантажному заліку впевнено лідирує угорець Міклош Ковач на Scania Qualisport Torpedo, але все ж головна інтрига тут в іншому – чи зуміє чех Томаш Томечек (Tatra 815) відіграти майже дві години фори й поборотися за перемогу?

Мотоцикли, день 3 (Мхамід – Асса, СД 497,44 км)
1. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) 5:52.01
2. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) +4.13
3. Йєнсен (N, KTM 450 Rally) +6.56

Мотоцикли, становище після трьох етапів
1. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) 10:24.49
2. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) +2.44
3. Йєнсен (N, KTM 450 Rally) +23.49

Автомобілі, день 3 (Мхамід – Асса, СД 497,44 км)
1. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) 6:00.54
2. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) +4.20
3. Фребур/Буле (F, Can-Am Maverick X3) +52.37
4. Дебанн/Лардо (F, Can-Am Maverick X3) +1:02.24
5. Де Бурлен (B, Polaris RZR RS1) +1:13.50

Автомобілі, становище після трьох етапів
1. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) 10:52.06
2. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) +1.03
3. Дебанн/Лардо (F, Can-Am Maverick X3) +1:19.30
4. Фребур/Буле (F, Can-Am Maverick X3) +1:22.25
5. Фретен/Дюпль (F, Can-Am Maverick X3) +1:45.59

Вантажівки, день 3 (Мхамід – Асса, СД 497,44 км)
1. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) 6:29.19
2. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) +7.03
3. Томечек (CZ, Tatra 815) +23.34

Вантажівки, становище після трьох етапів
1. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) 10:52.59
2. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) +29.52
3. Ессерс/Лауверс/Вранкен (B, MAN TGA) +1:23.26

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Alain Rossignol & Jorge Cunha

10-01-2020 5473
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца