Africa ECO Race 2020, день 2: повернення до норми?

Після дуже своєрідного і навіть сенсаційного прологу (його результати здатні викликати повне сторопіння у будь-кого) учасників Africa ECO Race в другий день чекала повноцінна африканська спецділянка – майже 330 кілометрів, на яких можна було зустріти майже всі можливі умови (гравій, грунт, пісок, каміння, плюс трохи дюн для «розминки»). Було цікаво поглянути, як розвивалися події на маршруті Тарда-Мхамід. Як мінімум для того, щоб нарешті зрозуміти – фантасмагоричні результати на стартовому етапі виявилися престо разовою «аномалією» чи це вже нові тенденції на африканському ралі-рейді? Найпершими лад навели мотоциклісти – норвежець Пол Андерс Уллевольсетер (вигравав Africa ECO Race у 2015-2016 роках) з самого старту пішов у стрімкий відрив і ефектно відіграв всі свої втрати на пролозі. Тепер Уллевольсетер є новим лідером змагання і вже готується до великої гри «плюс-мінус дві хвилини» з торішнім переможцем Алессандро Боттурі…

У заліку автомобілів ніби теж все повернулося у звичну колію – два екіпажі-фаворити на Buggy Tarek (обидва з двигунами Mercedes V6 TDO 3.0 потужністю 325 к.с.), Патріка Мартена та Іва Фромона, влаштували повний розгром всім своїм вчорашнім «кривдникам», повністю «відбили» втрачені напередодні 25-30 хвилин і відразу очолили загальний залік. Але три наступні позиції все ж належать екіпажам на легких багі SSV/UTV, які досі продовжують випереджати більшість суперників на традиційній техніці категорій Т1 і Т2 – тільки Buggy Tarek їм не по зубах… Сюрпризи закінчилися, починається звична боротьба? Не зовсім так – цього разу здивували представники вантажної категорії. Два екіпажі, бельгійця Ігора Боувенса (Iveco Trakker) та угорця Міклоша Ковача (Scania Qualisport Torpedo), трохи несподівано стали найшвидшими в об’єднаному заліку автомобілів і вантажівок – адже їм вдалося випередити навіть Buggy Tarek Мартена та Фромона! Далі буде?

Мотоцикли, день 2 (Тарда – Мхамід, СД 329,47 км)
1. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) 4:02.40
2. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) +9.35
3. Поскітт (GB, KTM 450 Rally) +13.56

Мотоцикли, становище після двох етапів
1. Уллевольсетер (N, KTM 450 Rally) 4:31.19
2. Боттурі (I, Yamaha WR 450F) +1.29
3. Поскітт (GB, KTM 450 Rally) +7.47

Автомобілі, день 2 (Тарда – Мхамід, СД 329,47 км)
1. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) 3:56.55
2. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) +11.37
3. Фретен/Дюпль (F, Can-Am Maverick X3) +40.52
4. Дебанн/Лардо (F, Can-Am Maverick X3) +45.08
5. Фребур/Буле (F, Can-Am Maverick X3) +48.49

Автомобілі, становище після двох етапів
1. Мартен П./Мартен Л. (F, Tarek Mercedes) 4:47.55
2. Фромон И./Фромон Ж. (F, Buggy Tarek) +3.17
3. Фретен/Дюпль (F, Can-Am Maverick X3) +12.24
4. Дебанн/Лардо (F, Can-Am Maverick X3) +20.23
5. Фребур/Буле (F, Can-Am Maverick X3) +33.05

Вантажівки, день 2 (Тарда – Мхамід, СД 329,47 км)
1. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) 3:46.29
2. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) +8.44
3. Фазекаш/Хорн/Чакань (H, Scania Qualisport V8) +21.32

Вантажівки, становище після двох етапів
1. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) 4:23.40
2. Боувенс/Бурбом/Дрієсманс (B, Iveco Trakker) +22.49
3. Фазекаш/Хорн/Чакань (H, Scania Qualisport V8) +44.21

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото africarace.com

09-01-2020 8768
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца