ADAC Rallye Deutschland: велика загадка…

Ситуація в чемпіонаті світу зараз найбільше нагадує стоп-кадр маятника – дивишся на фотографію і зазвичай ніяк не можеш зрозуміти, в якому напрямку він рухається (чи то до положення рівноваги, то чи до однієї з крайніх точок) і з якою амплітудою… А раптом він взагалі не рухається і перебуває в стані спокою? Ось якраз щось подібне спостерігається і в WRC – на початку сезону помітна перевага була на боці Себастьяна Ож’є, потім чаша терезів різко хитнулася в бік Тьєррі Ньовілля (бельгієць випередив француза, після чого негайно втік у чималий відрив). А тепер, після непередбачуваного Neste Oil Rally Finland (де Ожьє і Ньовілль відверто розчарували), всім залишається лише гадати – це якийсь короткочасний збій в ритмі маятника чи початок його руху по новій амплітуді? І навряд чи хтось в змозі з повною впевненістю передбачити, що і як станеться в найближчі дні на німецькому етапі WRC – ця гонка завжди вміла підкидати сюрпризи і неприємності.

Певна перевага поки досі залишається на боці Hyundai Motorsport – все ж корейсько-німецька команда має в своєму розпорядженні двох відмінних фахівців по асфальту. По-перше, в 2014 році саме в Німеччині Тьєррі Ньовілль і марка Hyundai разом здобули свої перші в історії перемоги в чемпіонаті світу. Тобто у бельгійця і його команди є ціла купа чудових стимулів – адже повторення того пам’ятного успіху дозволить їм також значно збільшити свою перевагу як в особистому, так і в командному заліках. По-друге, Даніель Сордо зараз є одним з головних фахівців по німецьких трасах – на його рахунку перемога і шість подіумів на ADAC Rallye Deutschland. У M-Sport Ford WRT ситуація набагато складніша… З одного боку, Себастьян Ож’є та Елфін Еванс чудово почуваються на асфальті. У француза взагалі три перемоги в Німеччині (одна на Citroen, дві на Volkswagen) – і було б дуже навіть цікаво додати до цього переліку тріумф на Ford Fiesta WRC. З іншого боку, M-Sport зараз перебуває в непростій ситуації – британцям доводиться прямо на ходу терміново модернізувати машину для Ож’є (аеродинаміка, підвіска), а це чималий головний біль (Фінляндія це вже підтвердила)…

Якщо говорити про Toyota Gazoo Racing, то там взагалі спостерігається дуже цікава картина – «джокер» на «джокері» і «джокером» поганяє. У команди є Отт Тянак, який після фінського успіху дуже хоче дотягнутися до лідерів чемпіонату, а не задовольнятися третьою позицією – тим більше, естонець рік тому вже вигравав у Німеччині (на Ford Fiesta WRC), та й Toyota Yaris WRC непогано почуває себе на асфальті (Отт навесні став другим на Корсиці). Плюс є ще дуже загадкові Ярі-Матті Латвала і Есапекка Лаппі – начебто скандинави не дуже добре почуваються на асфальті, але на рахунку у Латвали все ж є аж дві перемоги на Корсиці (в 2014 і 2015 роках). Та й Лаппі теж має подібні успіхи на асфальтових етапах ERC і WRC-2… З усіх чотирьох команд найзагадковішою досі залишається Citroen Racing, який в Німеччині зараз буде представлений лише двома екіпажами – Мадса Остберга і Крейга Бріна. У ірландця начебто більше шансів на помітний успіх – все ж він починав свою велику ралійну кар’єру на асфальтових ралі Ірландії і Великобританії. А з норвежцем не все так добре – на «паркеті» він ніколи не почувався насправді впевнено, хоча в середині Топ-10 зазвичай доїжджає.

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ньовілль (B) – 153
2. Ож’є (F) – 132
3. Тянак (EE) – 109
4. Лаппі (FIN) – 70
5. Сордо (E) – 60
6. Міккельсен (N) – 57
7. Латвала (FIN) – 55
8. Еванс (GB) – 52
9. Остберг (N) – 48
10. Мік (GB) – 43

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 228
2. M-Sport Ford WRT – 202
3. Toyota Gazoo Racing WRT – 201
4. Citroën Total Abu Dhabi WRT – 153

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, M-Sport

15-08-2018 51415
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца